Sesvećane probudila eksplozija: 'Čulo se kao da je bomba, mislili smo da nije opet neki dron pao'

Nepoznati počinitelj raznio je bankomat u Sesvetama i uznemirio sve koji žive u blizini. Završen je očevid, a u tijeku je kriminalističko istraživanje

Cijela kuća mi se zatresla, jako sam se prepala, mislila sam da nije opet neki dron pao, prepričava nam umirovljenica koja živi preko puta Konzuma u Sesvetama u kojem je jutros oko 4 sata raznesen bankomat.

- Ja sam nešto čula, ali nisam se probudila. Muž mi je viknuo, Katice eno bomba. Pogledali smo vani što se događa, svi su popalili svjetla al ništa se drugo nije vidjelo. Vratili smo se u kuću i nastavili spavati - kaže Katica.

Pogledajte video:

Raznesen bankomat kod Konzuma u Sesvetama VIDEO

'Svjetla na zgradama gorjela su usred noći, svi smo izašli na prozore'

Za sada nepoznati počinitelj raznio je bankomat u Bjelovarskoj ulici u Sesvetama oko četiri sata ujutro, priopćili su iz PU zagrebačke. Policija je stigla na poprište i u tijeku je kriminalističko istraživanje.

U Sesvetama raznesen bankomat, očevid u tijeku

- Grunulo je točno u 3.40. Svi smo izletjeli na prozore da vidimo što se događa. Svjetla na zgradama gorjela su usred noći. Nismo čuli sirene, ali smo se prepali zbog svega što se događa u zadnje vrijeme - rekao je jedan od Sesvečana.

- Majka mi ima Parkinsonovu bolest i užasno se prepala. Nije u stanju razgovarati - uznemireno dodaje druga prolaznica.

- Baš je jako grunulo - kaže nam starija žena koja se usprkos buci odmah vratila na spavanje.

Ljudi još u strahu nakon pada drona

Neki su eksploziju prespavali, ali većinu je probudila i uznemirila. Ljudi su posebno napeti nakon pada letjelice u četvrtak za koju se jučer uspostavilo da je prenosila i eksploziv.

- Nikom nije svejedno nakon svega što se događa. Ja već noćima ne mogu normalno spavati, ovo me baš jako potreslo. Još se tresem, ne mogu sebi doći - rekla je jedna od prolaznica.

U Sesvetama raznesen bankomat, očevid u tijeku

- Pas je počeo lajati. To se noćas strašno čulo, ja sam mislila da nije možda eksplozija plina. Kratko sam izašla jer je bilo hladno. Kasnije sam čula policiju i sirene pa sam se vratila u kuću. Jutros sam tek saznala što se dogodilo - govori Štefanija čija se kuća nalazi odmah pored Konzuma.

VIDEO Raznesen je bankomat u Sesvetama: 'Bilo je kao bomba'

Na parkingu su se mogli vidjeti dijelovi raznesenog bankomata koje je policija jutros prikupila za daljnji očevid. Osim samog bankomata oštećena su i stakla na trgovini.

VIDEO Svih šest Rafalea sletjeli su na Pleso. Državni vrh okupio se oko aviona: 'Ostvarili san!'
PRATITE NA 24SATA

Povijesnim preletom od vojne baze kod Bordeauxa u Zagreb stiže prvih šest od ukupno 12 borbenih zrakoplova Rafalea koje je Hrvatska naručila od Francuske

Prva snimka Rafalea i poruka kontroli leta: 'Hrvatsko nebo bit će sigurnije. Stigli smo kući...'
POGLEDAJTE VIDEO

Piloti Hrvatskog ratnog zrakoplovstva s višenamjenskim borbenim avionima Rafale danas 25. travnja 2024. godine oko 12 sati prilikom ulaska u hrvatski zračni prostor stupili su u kontakt s Hrvatskom kontrolom zračne plovidbe. U hrvatski zračni prostor ušli su u području Istarske županije, a poletjeli su s aerodroma u francuskom Bordeauxu nešto prije 11 sati. Prilikom ulaska u hrvatski zračni prostor, piloti Hrvatskog ratnog zrakoplovstva poslali su poruku svim hrvatskim građanima s ovog povijesnog preleta: "Upravo ulazimo u hrvatski zračni prostor koji će od danas biti još sigurniji. Hrvatski Rafale i hrvatski piloti su stigli kući!"
Dvije 'madamice' su u Zagrebu godinama vodile posao. Za sat vremena naplaćivale 159,27 €!
ZARADILE 30 TISUĆA EURA

DETALJI OPTUŽNICE Spolne usluge oglašavale su pod naslovima 'Plava bomba 35 g.', 'Mazna37', 'Vatrena plavuša, grudi 4' i slično. Neki od muškaraca su odlazili kada bi vidjeli da žena ne odgovara opisu iz oglasa