Najavljeno ukidanje vlakova napravljeno bez kvalitetne analize stvarnih potreba i bez dogovora s lokalnom upravom, smatraju Sindikat HŽ-a i Sindikat željezničara RH
Sindikati: Ukidanje vlakova će imati više štete nego koristi
Sindikat H rvatskih željeznica i Sindikat željezničara Hrvatske reagirali su na ukidanje vlakova i istaknuli da se time čini više štete nego koristi.
- Najavljeno ukidanje vlakova napravljeno bez kvalitetne analize stvarnih potreba i bez dogovora s lokalnom upravom. Nerazumljiva nam je poslovna politika koja je dovela do ovakve odluke posebno u trenutku kada HŽ Putnički prijevoz bilježi stalan pad prihoda. Smatramo da je uzrok padu prihoda i loš vozni red koji na pojedinim relacijama nije usklađen s potrebama putnika - istaknuli su u svom priopćenju.
Pokretanje videa...
Upozoravaju da se
vozni red
morao bolje organizirati jer postoje mjesta iz kojih radnici i đaci imaju vlak samo u jednom smjeru, a nemaju vlak za povratak. Isto tako ne razumiju zašto se ukidaju vlakovi vikendima i blagdanima prema mjestima gdje ima radnika koji uvelike rade na te dane, a sada moraju naći drugi prijevoz.
Navode da će zbog toga trpjeti upravo takvi putnici na lokalnim prugama Osijek - Erdut, Vinkovci - Gunja, Vinkovci - Županje, Osijek -Strizivojna - Vrpolje te Novska - Sinj . Navode kako će ova mjesta sada biti u potpunoj izolaciji.
HŽ Putnički prijevoz mogao ostati bez državnih subvencija
Iz ovih sindikata pitaju i za koga se obnavljala pruga između Vinkovaca i Tovarnika jer tamo subotom nema niti jednog vlaka, nedjelom je samo jedan, a brzi vlakovi ne zaustavljaju u usputnim kolodvorima. Sindikalisti strahuju i da bi HŽ Putnički prijevoz mogao ostati bez državnih subvencija bez kojih bi bio u stečaju jer su na pojedinim linijama uveli autobuse. Kažu, sada iste subvencije mogu tražiti i prijevoznici autobusa i ugroziti ugovor HŽ Putničkog prijevoza i države. Kritiziraju i što Zagreb i Split izvan ljetne sezone ostaju samo na jednom paru vlaka.