Kako bi se poboljšao standard njege u Klinici za dječje bolesti KBC-a Split, tvrtka Tommy d.o.o. pokrenula je hvalevrijednu humanitarnu akciju "Budi prijatelj djece"
Split: Tommy donira za obnovu Klinike za dječje bolesti KBC-a
Humanitarnom akcijom 'Budi prijatelj djece' koju je pokrenuo Tommy d.o.o. narednih sedam tjedana na 214 prodajnih mjesta prikupljati će se novac.
Zamjenik ravnatelja KBC-a Split, dr. Krešimir Dolić rekao je kako je ova akcija dobrodošla je sva postojeća sredstva koja bolnica dobije uglavnom odu na potrošni materijal i lijekove.
Pokretanje videa...
- Vrlo malo nam ostane za adaptaciju prostora i unaprjeđenje kvalitete skrbi i zaista nam je drago kada gospodarstvenici prepoznaju naše potrebe. Tvrtka Tommy je bila pokretač ove akcije i mi smo je objeručke prihvatili – kazao nam je dr. Dolić, dok je Veselin Škrabić, predstojnik Klinike za dječje bolesti, naglasio kako će se ovim projektom obuhvatiti i roditelji, jer se misli i na njihov boravak na odjelima i zavodima dok bdiju uz svoje mališane.
O svemu je više rekla glavna medicinska sestra Klinike, Ivanka Ercegović.
- Što se tiče medicinske opreme, proteklih godina smo se prilično dobro opremili. Lani smo se opremili i sa 103 nove postelje na klinici i još 25 u dnevnoj bolnici, a imamo fotelje na razvlačenje za roditelje. Nove postelje smo dobili i na Intenzivnoj, Zavodu za hematologiju i Zavodu za neurologiju. Još tri zavoda i jedan odjel su bez novih postelja. Koliko se novca skupi toliko novih kreveta će se kupiti. Riječ je o posteljama za standardnu njegu, a kupit će se i primjerene fotelje za razvlačenje za roditelje koji borave uz djecu – kazala je Ivanka Ercegović.
Dario Mamić, direktor korporativnih komunikacija iz tvrtke Tommy naglasio je kako im je zaista važno poboljšati kvalitetu boravka djece i njihovih roditelja u bolnici i biti društveno-odgovoran u sredini u kojoj posluju. - Ovaj projekt je nama posebno značajan jer je u našem gradu, tu je naš domicil, a sretni smo što ulažemo upravo u zdravstvenu skrb djece jer smo na njih posebno senzibilizirani – kazao je Mamić dok je Aljoša Bašić, direktor marketinga u Tommyju istaknuo kako je važno odabrati put činjenja i aktivizma te se zahvalio i dobavljačima bez kojih, kako naglašava, cijela priča ne bi bila moguća.
- Riječ je o osam velikih dobavljača s kojima smo zajednički pronašli put kako da ovo ostvarimo. Na 181 proizvod iz grupe proizvoda za djecu donirat će se sredstva i to 10 kuna od većih proizvoda, a kunu od manjih. Akciju provodimo diljem Hrvatske i svi građani koji budu kupovali posebno označene proizvode donirat će u akciju. Vjerujem da ćemo na kraju akcije, 15. ožujka, imati impozantan iznos. Na našoj internet stranici svakodnevno ćemo, u realnom vremenu, ažurirati brojčanik koji će pokazivati koliko novca je skupljeno – zaključio je Bašić.