Obrana tvrdi kako retardant nije bio isključivi uzrok nesreći, no, tužitelj to opovrgavaju jer su na tom dijelu pruge probleme s kočenjem imala još dva vlaka
Suđenje za nesreću: Obrana tražila dopunsko vještačenje
Nakon dvomjesečne stanke, u nastavku suđenja za nesreću vlaka u Rudinama na Županijskom sudu u Splitu zatraženo je dopunsko vještačenje. U nesreći iz srpnja 2009. godine poginulo je šestero ljudi, a 55 ih je ozlijeđeno. Prema nalogu suca Damira Romca stručnjaci Centra za forenzička ispitivanja Ivan Vučetić u idućih mjesec dana morati će dati detaljnija objašnjenja oko ispravnosti i sigurnosti vlaka prije izlijetanja s tračnica.
Obrana tvrdi kako retardant TG-300 nije bio isključivi uzrok nesreći, no, tužitelj to opovrgavaju jer su na dijelu pruge koji je time bio premazan probleme s kočenjem imala još dva vlaka. Tražiti će se dodatni odgovori kao što su krajnja brzina za siguran prolazak zavoja u kojem je vlak izletio u različitim varijantama.
Za teško kazneno djelo protiv opće sigurnosti počinjeno s neizravnom namjerom sudi se Ivanu Medaku (53), bivšem direktoru HŽ-a, Ivanu Tomaškoviću (36), direktoru tvrtke "Intrade", koja je nabavila sporni retardant i savjetniku te tvrtke Jozu Bazinu (60). Optuženi su Drago Rogulj (56), šefa protupožarne zaštite HŽ-a u Splitu i Branko Tišljar (44), vatrogasac DVD-a iz Strušca koji je nanosio TG-300.