Prema planu HAC-a autoceste bi se gradile do 2016. godine. Tek ukoliko bi se gradio neki dodatni pravac ili objekt HAC ne bi više mogao otplaćivati svoje kredite
Tko tu koga? HAC tvrdi da im skuplja cestarina nije potrebna
Prema projekciji financiranja i građenja autocesta od 2012. do 2037., koju su izradile Hrvatske autoceste, HAC bi do 2037. godine trebao podići 56 milijuna kuna kredita kojim bi se otplatili svi krediti koji su podignuti za gradnju njihovih autocesta, a do 2044. HAC bi otplatio sve kredite. Za realizaciju tog plana dovoljne su postojeće cestarine i naknade iz goriva, što, pak, znači da uopće nema razloga za poskupljenjem cestarina koje je najavio ministar prometa Siniša Hajdaš Dončić, javlja Jutarnji.hr.
Od cestarina i naknade iz naftnih derivata HAC svake godine dobije oko 400 milijuna eura, a prema planu HAC-a autoceste bi se gradile do 2016. godine kada bi se završila autocesta do Ploča, Vc koridor od Mađarske do BiH.
Tek ukoliko bi se gradio neki dodatni pravac ili objekt HAC iz svojih prihoda ne bi više mogao otplaćivati svoje kredite.
A budući da je i ministar financija Slavko Linić nedavno izjavio kako cestogradnja staje, onda zaista nije jasno zbog čega bi se išlo na skuplju cestarinu.
>>> Cijeli članak pročitajte u Jutarnjem listu.