News

Komentari 14

U Crnoj Gori zabranili pojedine emisije srbijanske TV Happy

U Crnoj Gori zabranili pojedine emisije srbijanske TV Happy

Crnogorska agencija za elektronske medije zabranila je u subotu emitiranje pojedinih programskih sadržaja srbijanske televizije Happy zbog vrijeđanja Crnogoraca i zastupnika u parlamentu Crne Gore

Televizija Happy je u Srbiji medij s nacionalnom frekvencijom, a u Crnoj Gori program emitira preko kablovskih operatera.

Odlukom Vijeća crnogorske agencije za elektronske medije na crnogorskom tržištu zabranjene su emisije "Dobro jutro Srbijo" "Vikend", "Jutarnji", "Ćirilica" i "Poslije ručka".

Predsjednik Srpske radikalne stranke i haški osuđenik Vojislav Šešelj tijekom gostovanja na televiziji Happy 4. siječnja iznio je niz uvreda na račun žena iz stare crnogorske prijestolnice Cetinja i zastupnice Socijaldemokratske partije Draginje Vuksanović - Stanković.

Šešeljeve uvrede izazvale su brojne reakcije političkih stranaka i nevladinih udruga u Crnoj Gori, a SDP je najavio i tužbu protiv televizije Happy zbog uvreda iznesenih tijekom Šešeljevog nastupa.

Najčitaniji članci