Obavijesti

News

Komentari 60

'U godinu dana svi vlakovi HŽ-a ukupno su kasnili dvije godine'

'U godinu dana svi vlakovi HŽ-a ukupno su kasnili dvije godine'

U godinu dana svi vlakovi HŽ-a ukupno su kasnili dvije godine, piše u nedjelju Jutarnji list, navodeći da je puž doslovno 10 puta brži jer dok HŽ elektrificira 800 metara pruge taj mekušac prijeđe čak 8700 metara

Kad bi oni rijetki preostali koji još uvijek na posao iz Zagreba prema Koprivnici moraju putovati vlakom pisali memoare, bilo bi to bez sumnje među najintrigantnijim štivima objavljenima u Hrvatskoj, piše Jutarnji list.

Pokretanje videa...

Urnebesna snimka ‘brzog‘ vlaka na liniji Osijek-Split veliki hit na Facebooku VIDEO

Posramila bi se brojna puno slavnija djela teatra apsurda, a istovremeno bi se iz njih vjerno mogla iščitati tragična sudbina nacionalnih željeznica u koje je država, od osamostaljenja, ulupala milijarde, da bi se putnici danas njima prevozili isključivo onda kad im za dolazak na cilj ne preostaje baš nikakvo drugo sredstvo.

Sve se to savršeno nazire iz prašine i buke gradilišta na relaciji Dugo Selo - Križevci, sada već oglednog primjera neučinkovitosti upravitelja željezničke infrastrukture koji niti uz pomoć novca iz EU fondova već godinama, točnije od 2016., nije u stanju dovršiti 200 milijuna eura vrijednu investiciju.

Projekt skuplji od Pelješkog mosta: Gradit se čak 21 most i vijadukt, 113 km tunela...
Projekt skuplji od Pelješkog mosta: Gradit se čak 21 most i vijadukt, 113 km tunela...

Rokovi dovršetka produljivani su već nekoliko puta, a posljednji put kad smo pisali o stanju željeznica, u siječnju ove godine, iz HŽ Infrastrukture je najavljeno da će projekt konačno biti dovršen sredinom 2023. godine. Nažalost, u međuvremenu se i to promijenilo pa je tvrtka već sada svjesna da, usprkos potpisivanju novog, petog dodatka ugovoru, neće biti u stanju radove privesti kraju prije kraja sljedeće godine.

- S obzirom na okolnosti na gradilištu vezano uz novu preraspodjelu radova i vrijeme potrebno za novo pokretanje aktivnosti, jasno je već u ovom trenutku da će fizički radovi trajati minimalno do kraja 2023. - poručuju iz HŽ Infrastrukture koji je dosad obavio 72.15 posto planiranih radova.

'Vlak za Split kasnio 130 minuta jer se pokvario. Novi smo čekali po najvećoj vrućini. Kakav užas'
'Vlak za Split kasnio 130 minuta jer se pokvario. Novi smo čekali po najvećoj vrućini. Kakav užas'

Možda bi im čovjek još progledao kroz prste kad situacija koju putnici na ovoj relaciji svakodnevno doživljavaju ne bi ukazivala kako sustav HŽ-a, osim infrastrukture koja zahtijeva ogromna ulaganja, ima sistemski problem i na svim drugim razinama za koje nedostatak novca teško može biti isprika. Ne samo da se ne poštuje vozni red nego vlakovi čekaju zimi bez grijanja odnosno ljeti bez klime, putnicima nisu dostupne nikakve automatizirane obavijesti koje su standard na europskim kolodvorima već desetljećima, obavijesti unutar vlakova da niti ne spominjemo, a informaciju o tome zašto vlak kasni nije moguće dobiti niti od djelatnika HŽ-a.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 60
FOTO Pogledajte kako izgleda vila u Istri bračnog para Kekin: Cijena noćenja ide i do 500 €
U ISTARSKOM MOMJANU

FOTO Pogledajte kako izgleda vila u Istri bračnog para Kekin: Cijena noćenja ide i do 500 €

Renovirana tradicionalna istarska kuća moderno je uređena, a cijena noćenja se kreće od 300 eura do 500 eura. Od iznajmljivanja Kekin zaradi nešto više od 13 tisuća eura godišnje
Vakula je rek'o: Stižu nam debeli minusi i najhladniji dan
ZIMA POKAZUJE ZUBE

Vakula je rek'o: Stižu nam debeli minusi i najhladniji dan

DHMZ je za subotu zbog poledice izdao žuto upozorenje za karlovačku i gospićku regiju