Mos bi trebao biti izgrađen za 20 mjeseci, odnosno u drugoj polovini iduće godine
Unatoč žalbi: Napreduje izgradnja mosta i prilaznica na dionici autoceste Zagreb - Sisak
Iako je žalba Strabaga, koji je konkurirao za izvođača gradnje posljednje dionice autoceste A11 Zagreb - Sisak, usporila realizaciju tog projekta, radovi na izgradnji mosta Odra kod Siska i pripreme na trasi pristupne ceste, dobro napreduju.
Kako je rečeno prilikom početka radova, most i pristupna cesta, čija je vrijednost procijenjena na 64 milijuna kuna, a investitor su Hrvatske ceste, bit će izgrađeni za 20 mjeseci, odnosno u drugoj polovini iduće godine.
Trenutno je u tijeku izgradnja pilona budućeg novog mosta na rijeci Odri, jer je postojeći usko grlo i prometna crna točka na izlazu iz grada. Također se radi na trasi spojnice sa sisačke Zagrebačke ulice do budućeg mosta te nastavak od mosta do kružnog toka kod Starog Pračna.
Kako je priopćeno iz HAK-a, dokumentacija za ostatak spojne ceste do ulaza na autocestu kod Stupna, s nadvožnjakom preko pruge Sisak - Zagreb, još nije u potpunosti gotova, a plan je da se projekt vremenski zaključi do završetka autoceste.
Budući da je idejnim projektom autocesta trebala završiti u Mošćenici, kod Petrinje, odlučeno je da se u Žažini izgradi čvor s izlaskom prema Petrinji.
HAC je već pokrenuo izradu projektne dokumentacije za izgradnju novog čvora. Završetkom tog čvora i modernizacijom ceste do Petrinje, putovanje između Petrinje i Zagreba, te obratno, skratit će se za šest kilometara, što je, ističu u HAC-u, naročito važno zbog sigurnosti prometa, jer će se promet voditi izvan naselja Dužica i Žažina.
Novi čvor će povezati D36 (Karlovac-Pokupsko-Sisak) i D30 (Petrinja-Zagreb), odnosno mjesto od kojeg će se rekonstruirati državna cesta prema Petrinji, čime će se Petrinja povezati sa sustavom izgrađenih autocesta u RH, poručuju iz HAC-a.
Inače, HAC je početkom ožujka lani raspisao javno nadmetanje za posljednju dionicu autoceste A11 Zagreb - Sisak, dionicu Lekenik-čvor Sisak, a procijenjena vrijednost tih radova je bila 300 milijuna kuna. Sredinom listopada za izvođača radova za izgradnju te dionice odabrao je ponudu zajednice ponuditelja Colas Hrvatska i Geotehnika, s cijenom od 281,33 milijuna kuna (sve su cijene bez PDV-a).
No, deset dana nakon odabira izvođača (23. listopada) žalbu je na izbor izjavio austrijski Strabag, koji se u zajednici s tvrtkom Strabag d.o.o. na natječaj javio s ponudom vrijednom 299,7 milijuna kuna. Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave (DKOM) poništila je u prosincu lani odluku o izboru zajednice ponuditelja Colas Hrvatska i Geotehnika.