Crni scenarij koji ministar Siniša Hajdaš Dončić opovrgava: Cargo propada, njihovi vagoni i lokomotive već su dani bivšem šefu HŽ-a kojem je otvoren put za posao...
Uništavanje HŽ Carga: Opremu i strojovođe daju konkurenciji
Državni željeznički teretni prijevoznik HŽ Cargo će otići u stečaj jer neće moći vratiti 250 milijuna kuna državi. Izgubit će i licence za prijevoz i nestati. Dok se to priprema, HŽ Cargo svoje vagone prodaje konkurenciji. I njegova sestrinska tvrtka HŽ Putnički prijevoz daje konkurenciji lokomotive. Tako osposobljeni, konkurencija s HŽ-ovom opremom izrasta na pepelu državnog prijevoznika. Sve se to događa uz blagoslov ministra Siniše Hajdaša Dončića i čelnih ljudi iz željeznice.
Crni je to scenarij koji bi se trebao odigrati do kraja godine, tvrde izvori iz HŽ Carga. Službeno, tvrtka to opovrgava, a iz Hajdaševa ministarstva kažu da je riječ o insinuacijama.
- Do kraja godine će se provesti restrukturiranje kako bi se tvrtka očuvala, a ne upropastila. Takav plan je prihvaćen i prezentiran - odgovorili su nam iz Ministarstva prometa.
Dokumenti koje posjedujemo i činjenice ipak upućuju na to da bi se takav scenarij mogao odigrati. Niti jedan povučeni potez nije sam po sebi sporan, ali kada se slagalica složi, šira slika upućuje na eventualne igre ispod stola.
Glavni konkurent HŽ Cargu u ovoj igri je Adria Transport. Tvrtka je osnovana tek prije dvije godine i još nije počela funkcionirati kao prijevoznik. Njen osnivač je Mario Mataš. Iako se u službenim dokumentima tvrtke ne navodi kao povezan, za njih radi i Oliver Krilić, bivši šef HŽ-a vuče vlakova i nekadašnji član uprave HŽ-a. Tvrtka je registrirana na Krilićevoj adresi. Da bi dobili licencu za prijevoz, potrebni su im ljudi, lokomotive i vagoni.
>>> Cijeli članak pročitajte u Expressu...