NOVI EXPRESS Kako funkcionira tvornica novca uspješnog pjevača pastirskog roka s elementima povijesnog revizionizma koji želi biti važan politički faktor u Hrvatskoj
Unosni koncerti, nekretnine i tajna zarada: Kako funkcionira Thompsonova tvornica novca
Ustaški bal, tako su neki nazvali koncerte koji su bili u Imotskom, a na kojima je, između ostalog, nastupio Marko Perković Thompson. Crne majice te zastave s HOS-ovim obilježjima, ustaška “himna” u slavu Jure Francetića i Rafaela Bobana “Evo zore, evo dana” preplavile su imotski trg i takvu sliku poslale ostatku Hrvatske. Tisuće ljudi prije koncerta “slavile su domoljublje”, a koliko su daleko išli, pokazuju i snimka te fotografije na kojima se vidi kako je netko spomenik pjesnika Tina Ujevića ogrnuo zastavom HOS-a. Thompson je prvi samostalni koncert nakon dvije godine održao pred tisućama ljudi, a koncert “Imotski, ne zaboravi” privukao je između 20.000 i 25.000 ljudi. Cijena karte za taj koncert kretala se između 30 i 60 eura, uzmemo li da je prosjek prodanih karata 45 eura. Ako to pomnožimo s 22.000 ljudi, ispadne da je samo na kartama zarađeno 990.000 eura. No mi smo pokušali doznati kolika je točna zarada bila na koncertu, odnosno koliko je Thompson točno zaradio, ali isto tako i procjenu koliko je točno ljudi bilo, ali organizator te podatke krije kao zmija noge. Stupili smo u kontakt s Ivanom Ivkošićem, jednim od organizatora, koji nam je obećao odgovoriti na pitanja i nakon toga se više nije javljao. Pitali smo i Thompsonova menadžera kolika je zarada od koncerta u Imotskom.