Obavijesti

News

Komentari 0

Zagrebačka agencija Fabular osvojila srebrnu nagradu za dizajn pakiranja mirisnih svijeća

Zagrebačka agencija Fabular osvojila srebrnu nagradu za dizajn pakiranja mirisnih svijeća

Inspiracija za jedinstveni produkt dizajn pronađena je u slovu „U“ iz logotipa. Kako bi se simbolički prikazao doživljaj uranjanja u miris svijeće, sama teglica dobiva utor nastao uranjanjem druge teglice u nju

VIDEO

Zagrebačka branding agencija Fabular osvojila je srebrnu nagradu Pentawards za dizajn pakiranja prirodnih mirisnih svijeća URONI. Ovo je još jedno veliko svjetsko priznanje za brand URONI i agenciju Fabular, nakon osvajanja prestižnog Red Dota.

Pentawards je vodeća globalna mreža stručnjaka posvećena promociji, izlaganju i nagrađivanju globalnog dizajna ambalaže, a svake godine dodjeljuje nagrade za najbolju svjetsku ambalažu. U 15 godina koliko se natjecanje održava pristiglo je više od 20 tisuća prijava iz više od 64 zemlje svijeta.

Ovogodišnji žiri bio je sastavljen od članova iz preko 20 zemalja, uključujući predstavnike 25 brendova i 25 dizajnerskih agencija, a dodjela nagrada održala se na gala ceremoniji u londonskoj Royal Opera House.

Brand URONI nastao je u izazovnoj pandemijskoj godini. Četvero prijatelja odlučilo se pokrenuti proizvodnju prirodnih mirisnih svijeća. Njihova vizija bila je kreirati lijepu, elegantnu i održivu kolekciju za dom, koja nije štetna za naše zdravlje ni za planet. Svijeće se izrađuju od sojinog voska, pamučnog fitilja koji nije toksičan, s prirodnim esencijalnim uljima i pakiraju u ručno rađenu ambalažu od terracotte.

Samo ime branda – URONI – poziva potrošača da uroni u osjećaj opuštanja, u miris šume, energičnog vala, čistog bijelog pamuka. Slogan branda „Scent You Can Feel“ komunicira da je ovo miris koji se osjeća cijelim bićem.

- Presretni smo i ponosni jer je jedan mali klijent iz Hrvatske osvojio nagradu na velikom svjetskom natjecanju. Priča o URONI je jedinstvena jer se iz samog značenja imena branda stvorio koncept za vizualni identitet i produkt dizajn - izjavila je Anja Bauer, kreativna direktorica agencije Fabular.

Kreiran je elegantni, minimalistički logotip inspiriran zaobljenim oblicima voska te izduženim slovima koja izgledaju kao da su „uronjena“. Inspiracija za jedinstveni produkt dizajn pronađena je u slovu „U“ iz logotipa. Kako bi se simbolički prikazao doživljaj uranjanja u miris svijeće, sama teglica dobiva utor nastao uranjanjem druge teglice u nju. Produkt dizajn vodio je računa i o održivosti – posuda od bijele gline ponovno se može koristiti kao ukrasna teglica za cvijeće.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 0
VIDEO

Grmljavinsko nevrijeme udarit će Hrvatsku! Sigurne samo dvije regije. Nestabilno i sutra...
PROGNOZA

Grmljavinsko nevrijeme udarit će Hrvatsku! Sigurne samo dvije regije. Nestabilno i sutra...

Za četvrtak i petak prognoziraju dosta nestabilno vrijeme, pogotovo četvrtak kad je za skoro cijelu Hrvatsku upaljen žuti alarm zbog grmljavinskog nevremena

Detalji napada poskoka kod Vrgorca: 'Mama je bila smirena, u Splitu su joj dali terapiju'
'STABILNO JE'

Detalji napada poskoka kod Vrgorca: 'Mama je bila smirena, u Splitu su joj dali terapiju'

Ono što je zanimljivo je da se otrovnica kreće u radijusu od pedesetak metara i da nikada nije sama. Pravilo kako je uglavnom njeno stanište u kamenjaru više ne vrijedi jer se može pronaći i u gustoj šumi gdje je hladovina
DOZNAJEMO Rade 13 noćnih na intenzivnoj: 'Tko će odgovarati ako pacijent umre zbog greške?'
RASPORED LIJEČNIKA U SISKU ZA SVIBANJ

DOZNAJEMO Rade 13 noćnih na intenzivnoj: 'Tko će odgovarati ako pacijent umre zbog greške?'

24sata dobila su na uvid novi raspored liječnika iz Siska za svibanj, a prema njemu neki liječnici rade svaku drugu noć, a dežurstva su i po 24 sata. - Nemamo dovoljno liječnika, kaže nam ravnatelj.