Obavijesti

Tech

Komentari 15

Ovako u General Motorsu vide policijska vozila u budućnosti

Ovako u General Motorsu vide policijska vozila u budućnosti
7

LA Design Challenge svake godine raspiruje maštu dizajnera. Ove godine tema su bili policijski automobili. General Motors predstavio je tri različita policijska vozila

Ideja ovogodišnjeg Los Angeles Design Challengea bila je osmisliti policijski automobil za 2025. godinu, prilagođen zamišljenim uvjetima i izazovima koji će se pred policiju postaviti sredinom idućeg desetljeća. Kao i uvijek, pored mnogih autora prijavile su se i velike svjetske automobilske tvrtke - BMW, General Motors, Honda, Mercedes i Subaru, odnosno njihovi dizajnerski odjeli. Od svih njih najviše je truda uložio GM, koji je predstavio čak tri vozila. Prvi je leteći jednosjed Observe, koji nudi veliku fleksibilnost, zatim kompaktni automobil Engage za svakodnevne zadatke i Pursue, aerodinamično vozilo namijenjeno potjerama. 

Ova tri “automobila” trebala bi surađivati i tako osigurati maksimalnu efikasnost policije u budućnosti. Naravno, riječ je o kompjutorski generiranim slikama vozila, a proizvodnja eventualnih koncepta za sada nije planirana. Pobjednik ovogodišnjeg LA Design Challengea bit će proglašen 29. studenog na LA Auto Showu. 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 15
McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”
JOŠ JEDNA AI BOŽIĆNA REKLAMA

McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”

McDonald’s Nizozemska morao je povući novu AI božićnu reklamu nakon vala kritika da je “jeziva”, “bez duše” i potpuno promašene poruke. U reklami je Božić prikazan kao “najgore doba godine”, a rješenje je - sakriti se u McDonald’su do siječnja.
Za neke nema krize: Evo koliko je rasla prodaja luksuznih auta
ZANIMLJIV TREND U AUTOINDUSTRIJI

Za neke nema krize: Evo koliko je rasla prodaja luksuznih auta

Dok se prosječni kupci dvaput misle zbog cijena i kamata, luksuzni segment se ponaša kao da krize nema. Studija tvrdi da potražnja za autima od 100.000 dolara i više i dalje raste.