Pametna kuna

Komentari 0

Imam li pravo biti pored vozila dok je na servisu?

Imam li pravo biti pored vozila dok je na servisu?

Koja su vaša prava kod popravaka osobnih stvari? Pročitajte što Ministarstvo gospodarstva kaže o tome.

Pitanje: Imao sam problema s automobilom pa sam ga dovezao u ovlašteni servis. Zaposlenik servisa je odvezao automobil u garažu na pregled, a meni nije dozvolio da budem kraj auta i gledam što radi. Ima li vlasnik pravo biti pored dok je vozilo na pregledu ili servisu?

Ministarstvo: To je pitanje prodajnih uvjeta trgovca

Hoće li vam trgovac dopustiti da budete kraj automobila i gledate što rade pitanje je prodajnih uvjeta trgovca.

Odredbom članka 7. stavka 2. Zakona o zaštiti potrošača  propisana je obveza trgovca da svoje prodajne uvjete jasno, vidljivo i čitljivo istakne u prodajnom prostoru.

Važno je napomenuti da je člankom 7. stavkom 4. Zakona propisano da za usluge popravaka i održavanja proizvoda čija je vrijednost veća od 500,00 kuna trgovac mora ispostaviti potrošaču ponudu i radni nalog s opisom radova te upotrijebljenog materijala i dijelova za popravak.

Radni nalog potpisuje trgovac i potrošač, a jedan primjerak radnog naloga mora se predati potrošaču.

Ukoliko imate prigovor na pružene usluge odnosno ukoliko prodajni uvjeti nisu istaknuti kako je navedeno potrebno je obratiti se trgovcu putem pisanog prigovora, bilo u prodajnom prostoru ili putem pošte, telefaks uređaja ili elektroničke pošte, na koji je dužan odgovoriti najkasnije u roku 15 dana od dana zaprimanja.

Ovlašteni servis za Toyotu: Imamo stakleni zid kroz koji klijent promatra popravak vozila

Upitali smo ovlaštenog servisera Toyota vozila kako bi oni postupili u takvoj situaciji. Odgovorili su kako njihove klijenti uvijek mogu promatrati kroz stakleni zid koji dijelu čekaonicu i prostoriju za rad.

- Izbjegavamo klijente uvoditi u prostoriju u kojoj se obavlja servis radi sigurnosnih razloga, a i radi ometanja mehaničara. Ipak, ako klijent inzistira da gleda popravljanje vozila, obavezno mora imati sigurnosno pokrivalo za glavu. – rekao je Nenad Kušter iz Toyotinog servisa.

Molydon servis: Klijent nije prisutan iz sigurnosnih razloga

U Molydon servisu se slažu. Također, kažu, imaju stakleni zid kroz koji se mogu vidjeti što mehaničar radi.

- Izbjegavamo da klijent bude kraj automobila jer se u toj prostoriji nalaze razni strojevi koji su potencijalna opasnost, tako da to radije izbjegavamo.