Najlukaviji trikovi kojima mame da trošite previše | 24sata
Obavijesti

Pametna kuna

Komentari 6

Najlukaviji trikovi kojima mame da trošite previše

Najlukaviji trikovi kojima mame da trošite previše
1

Kartice za popuste služe prikupljanju podataka o kupcima, miris kruha potiče na veće trošenje, a velike gužve na blagajnama stvaraju se namjerno

VIDEO

Živciraju li vas kartice za popuste koje vam pokušavaju uvaliti u gotovo svakoj trgovini, niste jedini. Ni blagajnice nisu oduševljene time što moraju barem 50 puta na dan ponoviti istu rečenicu. Takve kartice priličan su trošak i za vlasnike, a kupcima ne omogućuju značajne uštede. Čemu onda služe? Prikupljanju podataka, naravno. Svaki put kad provučete jednu od tih kartica, podaci o vašoj kupnji pohranjuju se u računalnu bazu. Analizirajući te informacije, trgovci mogu saznati koji su načini privlačenja kupaca najučinkovitiji - reklame, popusti ili slanje kataloga. Američki profesor marketinga Stephen Hotch tvrdi da od toga kupci nemaju gotovo ništa - tek pokoji beznačajni popust, jer si supermarketi ne mogu priuštiti veća nagrađivanja kupaca.
U supermarketima ništa nije besplatno - degustacije i predstvljanje različitih proizvoda postoje da bi natjerali kupce da se osjete krivima i kupe nešto što nisu namjeravali. Redovi između polica ugodno su široki jer su istraživanja pokazala kako žene često odustaju od kupnje ako im netko u trgovini košaricom slučajno očeše stražnjicu, a dosadna glazba potiče trpanje u kolica.

CRTANI LIKOVI MAME MALE KUPCE
Likove iz crtića, šarene duge i zvjezdice upotrebljavaju kako bi se neki proizvod lakše reklamirao djeci. Kod tako upakiranih namirnica više se ulaže u izgled nego u kvalitetu. Proizvodi namijenjeni djeci najčešće se smještaju na niže police, u visini dječjih očiju ili blizu blagajne kako bi roditelji teže mogli odoljeti dječjem moljakanju dok su zauzeti trpanjem stvari na traku.

MIRIS KRUHA IZAZIVA POTROŠAČKU GROZNICU
Sve više trgovina ima pekarnice. No to nije zato da bi kupcima mogli ponuditi najsvježiju robu. Ljudi kupuju više dok osjećaju miris kruha koji se upravo peče, pokazala su istraživanja. Zbog toga su takve pekarnice najčešće smještene na početku trgovine kako bi kupce što prije uhvatila potrošačka groznica. Na taj trik najosjetljiviji su oni koji kupuju gladni.

GUŽVE SE STVARAJU NAMJERNO
Usporedni redovi pred blagajnama nerijetko su preuski, tako da se ondje stvara gužva, a u blizini su strateški smještene police i košare pune slatkiša, cvijeća te drugih zgodnih, ali nepotrebnih stvari. To je zato što gužve oko blagajni čine ljude nervoznima, a već su iscrpljeni od lutanja trgovinom, pa su skloniji posegnuti za nekom sitnicom da si malo poprave raspoloženje. Najbolje je kupovati dok nema gužve

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 6

VIDEO

Simptomi srčanog udara za žene i muškarce - znakovi se mogu javiti čak i tjednima ranije
KAKO SI POMOĆI DO HITNE

Simptomi srčanog udara za žene i muškarce - znakovi se mogu javiti čak i tjednima ranije

Simptomi srčanog udara kod muškaraca su snažna bol u prsima, bol u lijevoj ruci ili čeljusti, te otežano disanje. I žene to mogu osjetiti, no bol kod njih može biti više difuzna, te se širiti na ramena, vrat, ruke...

Gvardiol za 24sata: Pep me odmah upozorio na jedno! A živimo da navijači budu ponosni
EKSKLUZIVNO

Gvardiol za 24sata: Pep me odmah upozorio na jedno! A živimo da navijači budu ponosni

Plus+ U velikom intervjuu Joško nam je otkrio s kim s druži u Manchesteru, tko izvodi 'prankove', zašto se čvrka sa suigračima, tko najbolje pleše, zašto se okretao posred ceste... 'Olma ću nakon susreta tražiti dres'
Razlozi zbog kojih odrasli braća i sestre prestanu razgovarati
PREKID ODNOSA

Razlozi zbog kojih odrasli braća i sestre prestanu razgovarati

U mnogim obiteljima dođe do prekida odnosa između braće i sestara. Ponekad loš odnos iz djetinjstva preraste u ogorčenost, a nekada je to naprosto različitost u karakterima