Obavijesti

Pametna kuna

Komentari 0

Od izrade prirodne kozmetike do poslovnog uspjeha!

Od izrade prirodne kozmetike do poslovnog uspjeha!
4

Donosimo poduzetničku priču Ante Buljana o popularnoj Ulola prirodnoj kozmetici. Svoj rad rad započeli su prije deset godina, a doznajte kakva je situacija danas

VIDEO

Iako se Ulola prirodna kozmetika danas može naći u gotovo svakoj drogeriji poput dm-a, Kozma i Bipe, supermarketima te privatnim trgovinama, prije deset godina situacija s dostupnošću prirodne kozmetike bila je drugačija. Upravo 2002. godine zbog jačanja trenda prirodnog došlo je i do pokretanja Ulola prirodne kozmetike. 

Svi Ulola proizvodi su organskog porijekla i sadrže isključivo prirodne konzervanse te zbog toga uz njihovo pravilno čuvanje imaju rok valjanosti do 18 mjeseci. Ne sadrže umjetne boje niti mirise te se proizvode bez eksperimenata na životinjama. Kako je započela njihova poslovna priča i kako ona izgleda danas, otkrio nam je  Ante Buljan iz Ulolinog stručnog tima.

Kako je nastala ideja o pokretanju Ulola prirodne kozmetike?

Još davne 2002. godine, kada je u svijetu počeo jačati trend prirodnog, nametnula se i potreba za prirodnom kozmetikom koja tada na našem tržištu uopće nije bila prisutna. S obzirom na to da je koža organ koji cijelom površinom apsorbira ono što se na nju stavlja, posebno je važno da sve s čime se koža susreće bude prirodno i bez kemikalija. Odgovarajući na potrebe tržišta, nastala je Ulola kozmetika koja je stvorena prema tradicionalnoj recepturi, od prirodnih, zdravih sastojaka mediteranskog podneblja poput maslinovog, palminog i kokosovog ulja, meda, gline, pčelinjeg voska, mlijeka, maka, lavande, ružmarina, naranče i cimeta. Ulola kozmetika čini tijelo zdravim i nezamjenjiva je u obnovi i prehrani kože, najvećeg i najosjetljivijeg organa.

Ulola se bavi proizvodnjom isključivo prirodnih kozmetičkih proizvoda za njegu tijela: soli za kupanje, sapuna, pilinga i maslaca za tijelo. Svi proizvodi su organskog porijekla te sadrže isključivo prirodne konzervanse, boje i mirise. Ulola prirodna kozmetika probudit će vam osjetila i vašu kožu učiniti lijepom i zdravom. Ponosni smo na to da je Ulola kozmetika prepoznata i u drugim zemljama te da dnevno od korisnika dobivamo pohvale i upite o tome hoćemo li proširivati paletu proizvoda.

S kakvim ste se izazovima suočili tijekom pokretanja posla i plasiranja proizvoda na tržište?

Bojim se da ovdje nema dovoljno vremena za nabrajanje izazova i problema s kojima smo se susretali, ali mislim da posebno možemo naglasiti administraciju i plasiranje i promoviranje proizvoda, što je vrlo zahtjevno i traži velika ulaganja. Naravno, financije su uvijek problem i morali smo se orijentirati na kredite koji su dosta skupi, a za EU fondove nismo mogli konkurirati do sada jer traže bilancu jedne pune godine, a mi to nismo imali. Naime, ne uzimaju u obzir da tvrtka postoji već 10 godina, samo u drugom vlasništvu!

Proizvodnja je jako težak i zahtjevan proces, u kojem ima bezbroj prepreka i koraka. Ali  kraju cijele te priče kada dobijete pohvalu od nekoga tko je izdvojio novac i kupio vaš proizvod to je stvarno super osjećaj.

U kojoj mjeri ste svoje početne ideje trebali prilagoditi zakonima tržišta u smislu proizvodnje i prodaje proizvoda?

Svaki naš novi proizvod prolazi nekoliko faza analize i testiranja s naše strane i naravno od mjerodavnih institucija. Ulaskom Hrvatske u Europsku uniju neke će nam stvari biti jednostavnije što se tiče same registracije proizvoda i procesa dobivanja svih potrebnih dozvola i certifikata. Svi naši proizvodi su testirani prema Zakonima Republike Hrvatske, na Institutu za javno zdravstvo dr. Andrija Štampar, a oni proizvodi koji zahtijevaju specijaliziranije analize prolaze još testiranja od strane Ministarstva zdravlja. Naravno, i naše proizvodne pogone smo morali prilagoditi zakonima i zahtjevima sanitarne inspekcije i jako smo ponosni na pohvale koje smo za te prilagodbe dobili. 

Koje su glavne prednosti Ulola kozmetike?

Mislim da se prednost prirodne kozmetike može istaknuti već i u jednoj rečenici - sve što stavimo na kožu u roku od otprilike 7 minuta nalazi se u našem krvotoku. To znači da je kakvoća i porijeklo svih sastojaka u kozmetici od presudne važnosti, a Ulolina prirodna kozmetika proizvodi se od strogo kontroliranih sastojaka, a čak i sva ambalaža ima atest  Zavoda za javno zdravstvo.

Koža je naš najveći organ i jako je bitno na koji način je tretiramo i koje supstance preko kože unosimo u organizam. Ako je neka supstanca dobivena iz naftnih derivata, nije baš preporučljivo da je nanosimo na kožu, a nažalost dosta je takvih proizvoda na tržištu. Sirovine nabavljamo 99 posto na našem tržištu te se trudimo doći do što specijaliziranijih proizvođača prirodnih sirovina, što nam je osobito bitno za neke naše nove proizvode poput Ulola Facelift linije, odnosno prirodne alternative botox-u.

Za sada je Ulola kozmetika dostupna u Kozmu, dm-u, Plodinama i putem internet prodaje. Planirate li u skorije vrijeme proizvode plasirati i na druga prodajna mjesta i kako ste zadovoljni prodajom putem interneta?

Naravno da planiramo. Kontinuirano radimo na dostupnosti naših proizvoda tako da su oni sada već dostupni, osim u spomenutom Kozmu, dm-u i Plodinama još i u  Bipi, SuperKonzumu, Poliklinici Poliderma, i-malulu, Sensa web shopu i u nekoliko manjih privatnih trgovina i gift shopova. Naš je cilj da s našom novom linijom, Ulola Facelift kremama za lice, uđemo u prodavaonice Irisa te u što više poznatih lanaca apoteka, a s Mandispharmom smo već u pregovorima. Prodaja putem interneta nas trenutno ne zadovoljava jer krajnji korisnik, iako kupuje povoljnije nego u stvarnoj trgovini, ima trošak poštarine.

Kakvi su vam daljnji poslovni planovi i gdje vidite mjesto Ulola kozmetike u narednih pet godina?

Ulola proizvodi su na tržištu već skoro 10 godina i neki trgovački lanci poput dm-a su upravo s nama otvorili priču o prirodnoj kozmetici te smo bili prvi hrvatski prirodni proizvođači na njihovim policama. Prema njihovim podacima godišnja potrošnja prirodne kozmetike u Hrvatskoj raste po stopi od 30 posto godišnje pa se nadamo da će se i naš udio u tržištu prirodne kozmetike povećavati jer je to i svjetski trend!

U 10 godina smo puno toga naučili, stekli i znanja i iskustva te smatramo da ćemo tek sada ekspandirati. Već  je veliki uspjeh da se kao mali hrvatski proizvođači nalazimo na policama svih većih prodajnih  lanaca, a planovi su nam orijentirani i prema izvozu.

Više o Ulola prirodnoj kozmetici možete pročitati u intervjuu na portalu Zdrava krava.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 0
VIDEO

Najpametniji znakovi Zodijaka: 'Najposebniji' je na vrhu liste
SLAŽETE SE?

Najpametniji znakovi Zodijaka: 'Najposebniji' je na vrhu liste

Naravno, svaki horoskopski znak je 'pametan' na svoj način, ali kada je riječ o inteligenciji, duhovitosti i analitičkoj sposobnosti, ovo su horoskopski znakovi koji po mišljenju astrologa imaju najviše prednosti

Tko je Edin Terzić? Hit trener u Europi pomagao 'vatrenima'. I želi biti izbornik reprezentacije
PRIČA O TRENERU DORTMUNDA

Tko je Edin Terzić? Hit trener u Europi pomagao 'vatrenima'. I želi biti izbornik reprezentacije

Otac mu je iz Donjeg Vakufa, majka iz Osijeka. Skautirao je u Hrvatskoj za Borussiju, ljetuje u Makarskoj, zna hrvatske pjesme i prati HNL, a vodio je i Haalanda, Reusa...
Izbacio prijatelja i izborio Pariz: 'Tončiju sam organizirao dočeke za medalje. A sad će on meni...'
PRIČA O RIVALSTVU I PRIJATELJSTVU

Izbacio prijatelja i izborio Pariz: 'Tončiju sam organizirao dočeke za medalje. A sad će on meni...'

Plus+ Filip Jurišić plasirao se na OI izbacivši Tončija Stipanovića. 'Zbog njega sam i počeo jedriti, gledao sam ga s rive kako plovi i želio biti poput njega. Zajedno smo spavali, jeli, dijelili sve... i nadmetali se