Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
5 komentara

Ostvarite pravo na povrat neiskorištenog iznosa s bona!

Ukoliko vremensko ograničenje trajanja bona istekne prije no što potrošite iznos namijenjen za mobilnu komunikaciju, možete od operatera zatražiti povrat novca

Thinkstock
Foto: Thinkstock
5 komentara

Je li vam se ikada dogodilo da kupite i aktivirate bon za mobilnu nadoplatu, a koji nakon tri mjeseca više ne vrijedi iako vam je na računu ostalo još novaca? Ne morate brinuti oko neiskorištenog dijela novca pošto je operater obvezan isplatiti vam ga natrag.

Svaki operator ima pravo obavljati djelatnost elektroničkih komunikacijskih mreža i usluga sukladno načinima i uvjetima iz općeg ovlaštenja koji su propisani Zakonom o elektroničkim komunikacijama

Prema članku 36. Pravilnika o načinu i uvjetima obavljanja djelatnosti elektroničkih komunikacijskih mreža i usluga, u slučaju isteka roka, krajnji korisnik ima pravo na povrat ili naknadu neiskorištenog novčanog iznosa računa za javne komunikacijske usluge. Prigodom aktivacije unaprijed plaćene usluge korisnik mora biti na jednostavan, razumljiv i lako uočljiv način obaviješten o cjenovnom sustavu operatora javnih komunikacijskih usluga.  

Operator određuje rok povrata iznosa

U slučaju kada se radi o povratu ili naknadi neiskorištenog novčanog iznosa za javne komunikacijske usluge na kupljenom bonu u pokretnoj elektroničkoj komunikacijskoj mreži, obvezno morate predočiti kupljeni bon

Neisplaćeni iznos dužni su vam vratiti svi mobilni operateri kojima možete uputiti žalbu. Ako vas slučajno odbiju, žalbu prosljeđujete Hrvatskoj agenciji za poštu i elektroničke komunikacije koja će se pobrinuti da vam operater vrati vaš novac. Pravo na povrat neiskorištenog novčanog iznosa računa ne možete ostvariti ako je taj iznos posljedica uplate od strane operatora u sklopu posebnih promotivnih akcija operatora

Operatori ipak imaju pravo odrediti rok u kojemu možete ostvariti povrat, a to se određuje općim pravilima poslovanja. Ovisno čije mobilne usluge koristite, opće uvjete poslovanja možete pročitati i proučiti ovdje za VIPnet, ovdje za Tomato, ovdje za Tele2, ovdje za Simpa, ovdje za Bonbon te ovdje za Hrvatski telekom.

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message