Obavijesti

Pametna kuna

Komentari 0

Što napraviti u slučaju ako se ne poštuje jamstveni rok?

Što napraviti u slučaju ako se ne poštuje jamstveni rok?
1

Kupili ste novi proizvod, dogodio se kvar, a prodavač ne želi snositi troškove niti zamijeniti proizvod. Saznajte koja su vaša potrošačka prava i kako postupiti

VIDEO

Prilikom kupnje svakog proizvoda, dobijete garanciju kojom proizvođač jamči ispravnost u tijeku određenog vremena. Ako vam se dogodi nekakav kvar, garancija je ona koja će vam pokriti troškove popravka unutar određenog vremenskog roka. Međutim, vrlo često se događa da vam prodavatelji ne žele to učiniti već zahtijevaju od vas da kupite novi uređaj ili da sami snosite troškove popravka.

Koja su vaša prava? 

  • Kupac ima pravo tražiti od prodavatelja kao i od proizvođača - da mu stvar u razumnom roku popravi ili ako to ne učini, da mu umjesto nje preda stvar koja je ispravna
  • Pored toga kupac ima pravo na naknadu štete koju je pretrpio zbog lišenja uporabe stvari od trenutka traženja popravka ili zamjene, do njihova izvršenja
  • Jamstveni rok produljuje se, za vrijeme, koliko je kupac bio lišen uporabe stvari
  • Ako prodavatelj ne izvrši popravak ili zamjenu stvari u razumnom roku, kupac ima pravo na raskid ugovora ili sniženje cijene. Prodavatelj, odnosno proizvođač, dužan je o svom trošku prenijeti stvar do mjesta gdje se treba popraviti, odnosno zamijeniti, te popravljenu ili zamijenjenu stvar - vratiti kupcu

Savjet koji upućuje Dalmatinski potrošač jest da u slučaju da vam prodavatelj ne želi, u jamstvenom roku, preuzeti pokvarenu stvar, posebno ako ovlašteni serviser nije u mjestu stanovanja, slučaj odmah prijavite Državnom inspektoratu. Troškove prijenosa stvari od servisa do vaše adrese treba snositi prodavatelj, odnosno proizvođač.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 0
VIDEO

Najstariji restoran u Zagrebu: Na brijegu je sve 'po domaći'
SKENDERICA 1912

Najstariji restoran u Zagrebu: Na brijegu je sve 'po domaći'

Od samog otvaranja, u restoran Skenderica dolaze gosti željni jednostavne, domaće hrane. Sir i vrhnje koje nabavljaju na Kvatriću ide u najfinije štrukle

Svi su ludi za Renatom! Sada je i Alan želi: 'Mijenjao bih Danijelu za nju. S Filipom me provocira'
'BRAK NA PRVU'

Svi su ludi za Renatom! Sada je i Alan želi: 'Mijenjao bih Danijelu za nju. S Filipom me provocira'

Novi je tjedan i novi zanimljivi zadaci u showu 'Brak na prvu' su pred parovima, a neke od njih posjetila je i stručnjakinja Iva…
Filipu je žao zbog svega što je rekao na vjenčanju s Tamarom: 'Uvijek sam za iskrenost, ali...'
'BRAK NA PRVU'

Filipu je žao zbog svega što je rekao na vjenčanju s Tamarom: 'Uvijek sam za iskrenost, ali...'

Filip i Tamara prvo su gledali kako on govori da se ne bi okrenuo za djevojkom kao što je Tamara jer nije njegov rang