Obavijesti

Promo sadržaj

Gorenje: Osmišljeno da bi pojednostavnilo život. Već 73 godine.

Gorenje: Osmišljeno da bi pojednostavnilo život. Već 73 godine.
9

Jasna vizija o tome kako život učiniti jednostavnijim, manje složenim i ugodnijim, omogućila je Gorenju da postane jedan od vodećih proizvođača kućanskih aparata

Počevši 1950. godine kao mala radionica u idiličnom selu Gorenje u Sloveniji, ovo se društvo proširilo u multinacionalnu korporaciju i ugledan svjetski brend. Brend posvećen dizajniranju i usavršavanju kućanskih aparata najviših standarda, s inovacijama i izvrsnošću dizajna. U zadnjih sedam desetljeća, više od 100 milijuna kućanskih aparata Gorenje pronašlo je svoj dom u oko 90 zemalja diljem svijeta. Današnji širok program kvalitetnih kućanskih aparata, temeljen na 339 patenata i 37 osvojenih istaknutih međunarodnih nagrada za dizajn, predstavlja bogato nasljeđe ovog brenda. S jasnom vizijom budućnosti, Gorenje se opredijelilo za daljnje pružanje konstruktivnih rješenja za jednostavniji život – jer jednostavnost je bitna.

Sve je započelo s par marljivih ruku

S ambicioznim i odlučnim timom, Gorenje se najprije usredotočilo na proizvodnju poljoprivrednih strojeva. Međutim, taj brzo rastući početak bio je nadahnut novootkrivenim mogućnostima u razvoju sektora kućanskih aparata te je 1958. godine proizveden prvi štednjak na kruta goriva. Njihova je vizija bila razviti proizvode koji se mogu koristiti s očitim pogodnostima i kroz dugo razdoblje; jednostavne stvari, stvari koje su potrebne svakom domu. Oni su bili brend koji je na tržište kućanskih aparata unio dizajn kao glavno konkurentno sredstvo, čime je Gorenje postalo svjetski poznat dobavljač dobro dizajniranih kvalitetnih kućanskih aparata koji život njihovih korisnika čine jednostavnijim.

S velikom brigom za ljude

Misija Gorenja oduvijek je bila igrati značajnu ulogu u nastojanju da vašu svakodnevnicu s obvezama koje ona donosi učini nešto jednostavnijom, manje složenom i ugodnijom. Njihova je vizija oduvijek bila usredotočena na ljude. Široko shvaćanje dizajna i tehnologije omogućilo je ovom brendu da na tržište kućanskih aparata unese neke istinski zadivljujuće i ikonske promjene. Svaka inovacija koju ovo društvo ostvari ima svrhu pojednostavljivanja; da najveće životne prekretnice ili najmanje svakodnevne trenutke učini lakšim. S ovom vizijom, stvorili su obećanje svojim kupcima pod nazivom „Life Simplified“, koje je postalo glavna pokretačka sila za inovacije koje njihovi kupci doživljavaju.

Inovativna rješenja za kvalitetnu svakodnevnicu

Inovativna rješenja Gorenja za hlađenje, kuhanje, pranje rublja i posuđa, pružaju optimalnu mogućnost uporabe bez napora, intuitivan rad, dajući savršene rezultate uz brže i bolje obavljanje poslova. U tom smislu, Gorenje je već krajem devedesetih godina prošlog stoljeća ostvarilo ogroman napredak u ovom sektoru razvivši prvu elektroničku i jednostavnu za uporabu perilicu rublja Simple&Logical. Osobito u novom mileniju, Gorenje je lansiralo nekoliko drugih inovacija u dizajnu s istim jasnim ciljem da se pruži osjećaj jednostavnosti. Da spomenemo samo neke najistaknutije: HomeChef ugradbena pećnica s uključenom SimpleBake i patentiranom StepBake tehnologijom s upravljanjem na dodir preko intuitivne, jednostavne upravljačke ploče u boji; IQCook indukcijska ploča za kuhanje s automatskom senzorskom regulacijom procesa kuhanja; WaveActive generacija perilica i sušilica rublja temeljena na novouvedenom identitetu proizvoda pod nazivom „Human Simplicity”. Izvrsne performanse kroz intuitivno vođenje, temeljeno na odabiru programa u samo jednom koraku radi jednostavnijeg postupka pranja i očuvanja rublja.

Uređaji Gorenje osmišljeni su ne samo kako bi zadovoljili potrebe i očekivanja korisnika već i da bi odražavali njihovu osobnost i životni stil. Gorenje je bilo jedinstven i prvi brend koji je u industriju bijele tehnike uveo vodeće svjetske dizajnere. Suradnja sa slavnim talijanskim studijem za dizajn Pininfarina u 2000. godini, rezultirala je kućanskim aparatima svjetske klase i visokih performansi. Ohrabreno tim uspjehom, Gorenje je nastavilo sklapati takva partnerstva s poznatim dizajnerima kojima su strast iskustvo korisnika, odabir materijala i savršeni odnosi između oblika i funkcije, među kojima su, da spomenemo samo neke, Karim Rashid, Ora-ïto, Nika Zupanc, Philippe Starck.

Pametna rješenja za kućanstvo i pojednostavljeno življenje

Nakon što je 2018. godine postalo sastavni dio Hisense grupe, Gorenje je steklo prigodu za daljnji rast diljem svijeta. Pored razvoja individualnih pametnih uređaja i usluga, poput pametnog rješenja za pranje i pohranjivanje koje korisniku pomaže u njegovim svakodnevnim poslovima, Gorenje je razvilo još jedno inovativno rješenje, platformu ConnectLife. U vrijeme kad naše društvo postaje sve mobilnije, inteligentnije i sve više povezano, ConnectLIife sa širokim spektrom povezanih kao i nepovezanih uređaja i rješenja, kao što su automatski uređaji, televizori, kućanski aparati, pametna rasvjetna tijela i zvona na ulaznim vratima, ova platforma iskustvo korisnika podiže na jednu sasvim novu razinu.

S jasnom vizijom budućnosti

Gorenje cijeni vjernost kupaca i ta je vjernost ovom slovenskom brendu dio obiteljske tradicije koja se prenosi s jedne generacije na drugu onih koji dijele iste vrijednosti kao što su povjerenje, pouzdanost i brižnost. Stoga će Gorenje i dalje voditi brigu o svojim kupcima koji cijene pouzdan, kvalitetan i korisniku naklonjen brend koji ljudima olakšava svakodnevnicu, bez obzira na njihovu dob. Gorenje će i dalje pružati inovativna rješenja onima koji očekuju kvalitetu i pouzdanost, jednostavnu uporabu, dobre performanse i lijep dizajn bez pretjerane brige o manje važnim stvarima u životu. Oni znaju da budućnosti pripada sposobnosti povezivanja i generacijama koje cijene tvrtke od utjecaja na stvaranje jednog boljeg svijeta stvarajući dobro osmišljenu robu i stvari koje život čine lakšim. A vizija Gorenja je da isto tako pripada toj budućnosti. Jer je jednostavnost ono što je bitno.

Kroz sedam desetljeća, Gorenje je postalo brend koji doprinosi lakšoj, manje složenoj i ugodnijoj svakodnevnici – pojednostavljenom životu.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Dr. Josip Paladino: 'Kod kuće sam papučar, ne jedem ništa cijeli dan i odlično sam'
VELIKI INTERVJU

Dr. Josip Paladino: 'Kod kuće sam papučar, ne jedem ništa cijeli dan i odlično sam'

Naš najbolji neurokirurg, prof.dr. Josip Paladino iza sebe ima 46 godina rada u struci, i nema namjeru stati. Iako stručnjak za mozak, njega kroz život vodi srce, kaže nam

Veliki vodič za Eurosong: Kako glasati, tko će voditi, kada će nastupati naš Baby Lasagna?
SVE ŠTO TREBATE ZNATI

Veliki vodič za Eurosong: Kako glasati, tko će voditi, kada će nastupati naš Baby Lasagna?

U finale Eurosonga prolazi 10 najboljih pjesama iz prvog polufinala, i 10 iz drugog. Uz njih, u finalu se natječu i 'Big 5' zemlje, kao i zemlja domaćin
Koch je zbog petardi oglušio, a Maksimir je opisao rečenicom: Pravi stadion, smrdi po urinu!
BOLUJE OD NEIZLJEČIVE BOLESTI

Koch je zbog petardi oglušio, a Maksimir je opisao rečenicom: Pravi stadion, smrdi po urinu!

Iako je u Dinamu proveo samo jednu sezonu, zavolio je taj klub i Zagreb i volio bi još jedanput doći na utakmicu. Pamti Mikića, Vukojevića, pobjedu u Amsterdamu..., a prije 17 godina je rekao: 'Modrić je najbolji na svijetu'