Obavijesti

Promo sadržaj

HUP pokreće društveno odgovornu kampanju o važnosti umjerene konzumacije alkohola

HUP pokreće društveno odgovornu kampanju o važnosti umjerene konzumacije alkohola
2

HUP Koordinacija proizvođača, trgovaca i distributera jakih alkoholnih pića pokreće aktivnosti za javnost i ugostitelje, s ciljem dodatnog informiranja o važnosti umjerene i odgovorne konzumacije, kao i o odgovornom posluživanju alkohola u ugostiteljskim objektima, kako bi djelovala i potaknula prevenciju maloljetničke konzumacije alkohola.

Jedna od aktivnosti Koordinacije je lansiranje mrežne edukativne stranice konzumirajodgovorno.hr na kojoj se mogu naći korisne informacije o utjecaju alkohola na organizam i zdravlje, upozorenja o skupinama za koje konzumacija alkohola nije preporučljiva,  s posebnim naglaskom negativnog utjecaja alkohola na maloljetnike. Stranica sadrži korisne savjete i educira roditelje kako pristupiti i razgovarati s djecom i mladima kada je riječ  o alkoholu. Navedenom inicijativom Hrvatska se priključila drugim europskim državama koje u sklopu kampanje i međunarodnih mrežnih stranica www.responsibledrinking.eu promiču odgovorno konzumiranje alkohola. 

HUP Koordinacija proizvođača, trgovaca i distributera jakih alkoholnih pića istovremeno je sa 11 europskih zemalja lansirala kviz o odgovornoj konzumaciji alkohola i podržala projekt koji je pokrenuo spiritsEUROPE, europsko udruženje koje okuplja sektor jakih alkoholnih pića kroz 31 nacionalno udruženje. Kviz pruža smjernice i odgovore na ključna pitanja o umjerenoj konzumaciji alkohola, pojašnjava razlike između umjerene i pretjerane konzumacije, sadrži savjete o odgovornom uživanju i objašnjava razlike u alkoholnim pićima. Kvizu se može pristupiti preko web stranice konzumirajodgovorno.hr ili direktno putem linka.

Osim edukacije javnosti, HUP Koordinacija proizvođača, trgovaca i distributera jakih alkoholnih pića razvila je u suradnji s Algebrom online edukativni trening o odgovornom posluživanju alkohola koji je namijenjen ugostiteljskom sektoru. Trening „Poslužujem odgovorno“ ima za cilj smanjiti neodgovornu konzumaciju alkohola, i ukazati na problem maloljetničke konzumacije alkohola, kao i promovirati ugostiteljske objekte koji poslužuju odgovorno.

Podizanje svjesnosti i rast informiranosti javnosti i ugostitelja ključno je za odgovorno ponašanje, zbog čega smo pokrenuli niz aktivnosti kojima želimo istaknuti važnost umjerene i odgovorne konzumacije alkohola, prevenciju maloljetničke konzumacije, kao i nužnost edukacija o potencijalno opasnim situacijama, kao što je vožnja pod utjecajem alkohola, s ciljem izgradnje odgovornog ponašanja u zajednici u kojoj djelujemo i poslujemo. Konzumenti moraju imati dostupnost informacija, da bi znali kakav učinak ima alkohol koji konzumiraju na njihovo zdravlje, a ugostitelji odgovornim posluživanjem i poslovanjem trebaju doprinijeti promoviranju umjerene i odgovorne konzumacije alkohola." istaknuo je Zoran Maksić, predsjednik HUP Koordinacije proizvođača, trgovaca i distributera jakih alkoholnih pića.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Koji vas domaći proizvodi najviše vežu uz djetinjstvo?
SJEĆATE LI SE?

Koji vas domaći proizvodi najviše vežu uz djetinjstvo?

Vegetine 'Male tajne velikih majstora kuhinje' pa 'Dnevnik' u 19.30 sati. U dječjim rukama Mikado, za okrepu Cedevita, a sve će oprati Čarli. Vraćamo vas u djetinjstvo s najpopularnijim domaćim proizvodima koji i danas ponosno krase police

Svjetska, a naša: Ova tvrtka proizvodi pokretne kuhinje i sobe te "zdrave" urede
SVJETSKI PRIZNATA HRVATSKA TVRTKA

Svjetska, a naša: Ova tvrtka proizvodi pokretne kuhinje i sobe te "zdrave" urede

U jednom trenutku pred vama je kuhinja, u drugom se transformira u TV kutak, a dnevni boravak postaje spavaća soba. Sve su to „magični“ izumi hrvatske tvrtke Dizz Concept kojoj je cilj poboljšati i pojednostaviti čovjekovu svakodnevicu
Osječka tvrtka na svjetskom tržištu: 'Tražili smo 100.000 kuna, a dobili milijun i pol'
PROIZVODE FPV NAOČALE ZA DRON

Osječka tvrtka na svjetskom tržištu: 'Tražili smo 100.000 kuna, a dobili milijun i pol'

Razgovarali smo s tri prijatelja iz Osijeka koji su razvili vlastite FPV naočale za dronove i plasirali ih na globalno tržište. Počeli su crowdfunding kampanjom koja im je osigurala 1,5 milijuna kuna, a danas imaju tvrtku s više od 40 zaposlenih