Obavijesti

Promo sadržaj

Na zagrebačkim ulicama otkrivaju se skriveni nogometni talenti! Jesi li ti novi Modrić?

Na zagrebačkim ulicama otkrivaju se skriveni nogometni talenti! Jesi li ti novi Modrić?
4

Hrvati i nogomet vole se javno, a nedavno je svoju ljubav ili nogometnu vještinu tisuće njih moglo pokazati još javnije. Nogometni fanovi, rekreativci, svi oni koji u žaru navijanja viču na ekran ‘Dodaj!’ ili ‘Pucaj!,  ili oni koji jednostavno vole izazove svoje su nogometne vještine mogli testirati na zagrebačkim ulicama

U Varšavskoj, u Arena cenru, City Centu One West i City Centu One East čekao ih je interaktivni izazov tehniciranja. – freestyle  nogometa. Na digitalnim ekranima opremljenima kamerama koje precizno prepoznaju pokrete imali su priliku pokazati pravu nogometnu vještinu. Ekran ih je, naime, pozivao na izazov tehniciranja i to virtualnom loptom koju igrač nije smio ispustiti 30 sekundi.

Miran Pirner, hrvatski nogometni freestyle virtuoz kaže I sam “Probao sam ovo tehniciranje i jako je zanimljivo. Komplicirano je skoro kao i pravo” u šali kaže osvajač brojnih nagrada na natjecanjima u freestyle nogometu, čovjek koji izvodi čuda s nogometnom loptom i sve skupa cool tip”.

Nogometni izazov dio je globalne Snickersove kampanje uoči europskog nogometnog prvenstva EURO koje se održava u lipnju.
Hrvati su, srećom, još jednom dokazali da su prava nogometna nacija - ne samo da se u tehniciranju okušalo njih više od 15.000 tisuća, nego su prosječno bez greške tehnicirali  23 sekunde.

Osim što volimo nogomet, Hrvati vole i navijati, tako da su ulični nogometaši oko sebe okupljali navijače i znatiželjnike koji nisu mogli odoljeti a da ne zastanu na tren i pogledaju kako izgleda spoj virtualnog i stvarnog svijeta.

Tehniciranje uživo virtualnom loptom kojim je Snickers angažirao i zabavio igrače i prolaznike omogućili su interaktivni digitalni ekrani tvrtke Go2Digital. Ekrani su opremljeni detektorima pokreta koji u 7 točaka prate i precizno mjere pokrete.

Uz  ekrane Go2Digitala dosad su se već radili čučnjevi, mjerila temperatura, oglasi prikazivali samo vlasnicima pasa ili ispuštao miris svježe pokošene trave:

- Vanjsko oglašavanje već neko vrijeme ne mora biti statično i dosadno. Osim interakcije s publikom, tu su i mogućnosti preciznog ciljanja određenih skupina, kontekstualno oglašavanje ovisno o lokaciji, vremenskoj prognozi ili dobu dana, brza prilagodba i izmjena poruka i još puno različitih mogućnosti. Zapravo, tehnologija je već tu, samo kreativnost oglašivača je granica!

Na web stranicama Go2Digitala provjerite mogućnosti digitalnog vanjskog oglašavanja - https://www.go2digital.hr/

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

PPS Galeković – kružnim poslovanjem do prirodnih proizvoda za eko grijanje
PROMO

PPS Galeković – kružnim poslovanjem do prirodnih proizvoda za eko grijanje

Gala peleti i briketi ekološka su rješenja za grijanje koja objedinjuju visoku učinkovitost, financijsku dostupnost te praktičnost za svakodnevnu uporabu. Cijeli proces proizvodnje Gala peleta je automatiziran

Pobjedničke strategije i izazovi za tvrtke: Kako zadržati kvalitetne radnike?
sadržaj donosi petrol

Pobjedničke strategije i izazovi za tvrtke: Kako zadržati kvalitetne radnike?

Suočeni s intenzivnom konkurencijom na tržištu rada, poslodavci se nalaze pred jednim od najvećih izazova: kako privući i zadržati kvalitetne radnike?
King Cross kreće u sveobuhvatnu rekonstrukciju
PROMO

King Cross kreće u sveobuhvatnu rekonstrukciju

Zagrebački shopping centar ostat će otvoren tijekom izvođenja radova čiji je završetak planiran za jesen 2025.