Obavijesti

Promo sadržaj

Najomiljeniji brend pileće salame u regiji slavi svoj 50. rođendan!

Najomiljeniji brend pileće salame u regiji slavi svoj 50. rođendan!
10

Uz izum Rubikove kocke, sedamdesetih godina prošlog stoljeća, dogodio se još jedan važan trenutak – u Perutnini Ptuj rođena je prva pileća kobasica nazvana Poli

Otada je Poli postao sinonim za vodeću pileću kobasicu u Europi, osvajajući srca brojnih generacija sladokusaca diljem svijeta, od Skandinavije do Sredozemlja, ali i od Sjedinjenih Američkih Država do Ujedinjenih Arapskih Emirata.

Mogli bismo reći da je naša Poli, sudeći po godinama dama srednjih godina, no s obzirom na njezinu trenutnu aktivnost i u skladu s vrijednostima koje živi, zapravo je mladolika gospodična koja praktički još uvijek ima cijeli svoj život pred sobom, rekao je David Visenjak, Direktor PP grupe za prodaju i marketing.

Također je istaknuo da su odlučujuće za njezin razvoj bile godine koje slijede od 2016., kada se njezina obitelj počela širiti u nove proizvodne kategorije. Vrijednosna prodaja se od 2017. do danas udvostručila, uz obilje novih proizvoda, njoj je u tim godinama u rastu vrlo pomogao njezin prijatelj Luka Dončić. Pitanje je što bi bilo da ona nije pomogla njemu kad je bio dijete i gladan se vraćao s treninga.

Uspješan razvoj Poli asortimana u skladu s novim trendovima

U skladu s razvojnom strategijom, Poli je proširio svoje područje djelovanja na nove kategorije proizvoda, prateći zahtjeve tržišta i potrebe potrošača. Počevši od pilećih kobasica pod brendom Poli, do uvođenja hrenovki 2016. godine, pileće šunke pod nazivom Poli Hammy (2018.), linije za djecu Poli Kids s nižim udjelom soli (2021.) pa sve do inovativnih pašteta Poli Pate (2022.) i tzv. convenience programa s proizvodima Poli Rolls. Time je brend Poli još više utemeljio svoju poziciju kao sinonim za kvalitetu i raznolikost u svijetu prehrambenih proizvoda.

„Uspjeh robne marke Poli dugujemo kombinaciji njegovanja tradicije, ulaganja u očuvanje dugotrajnog povjerenja poslovnih partnera i potrošača, visokih standarda kvalitete i kontinuiranih inovacija prilagođenih suvremenom načinu života te strategija ulaganja u brojne marketinške aktivnosti, uz naravno trud svih naših zaposlenika koji su ujedno i najjači njezini brend ambasadori”, istaknuo je Dubravko Folnović, direktor Perutnine Ptuj – PIPO Čakovec.

Robna marka Poli nastavlja očaravati svojom mladenačkom energijom, hrabrošću i neprestanom inovativnošću u svim aspektima svog poslovanja. U ovom jubilarnom razdoblju, marketinški projekti i aktivnosti koji se odvijaju regionalno tijekom cijele godine, usmjereni su na sve ključne dionike koji sudjeluju u oblikovanju i stvaranju globalne prepoznatljivosti Poli brenda.

Proslava jubilarnog izdanja u društvu POLI obitelji diljem Hrvatske

U 2024. godini, u kojoj Poli slavi svoje jubilarno izdanje, kao izraz zahvalnosti svojim vjernim potrošačima, predstavili su novu inačicu proizvoda pod nazivom Poli 550, dodajući dodatnih 50 grama u odnosu na originalni proizvod POLI 500. Ova promjena jasno je istaknuta na ambalaži proizvoda, pružajući potrošačima informaciju o dodatnoj (rođendanskoj) vrijednosti omiljenog proizvoda.

Marketinška kampanja koja evocira brojne uspomene

Sredinom veljače ove godine, marketinški tim Perutnine Ptuj pokrenuo je digitalnu kampanju „Bila sam tu“, s kojom se osvrću na sve prekretnice koje su obilježile naš život od sredine sedamdesetih godina pa sve do danas.

Riječ je o nostalgičnoj kampanji koja je počela s teasing fazom na društvenim mrežama, a koja će biti aktualna tijekom cijele godine. U kampanji mogu sudjelovati svi ljubitelji POLI salame i na ovoj poveznici podijeliti svoja najdraža sjećanja i događaje. Kako bi nove generacije dobile uvid u prošle događaje, a oni nešto stariji podsjetili se na nekadašnja vremena, kreiran je inovativni „Poli vremeplov”. Ovaj originalni koncept nudi jedinstveno iskustvo virtualne i proširene stvarnosti na službenoj stranici brenda, omogućujući vam da uronite u autentični "muzej" sjećanja.

Poli nastavlja s rođendanskim iznenađenjima do kraja godine

Nastavno na rođendansko slavlje, početkom ožujka započela je i nacionalna nagradna igra „Uz Poli lude nagrade osvoji!” koja traje sve do 9. svibnja. U nagradnoj igri održat će se ukupno deset izvlačenja dobitnika, od čega devet tjednih izvlačenja i jedno po završetku nagradne igre, kada će se izvući dobitnik glavne nagrade – automobila Peugeot 208 Active Hybrid 100 e-DCS6.

Budući da se Perutnina Ptuj uvijek konstruktivno angažirala u svojoj zajednici, ova jesen bit će obilježena Poli društveno-odgovornim projektom – sadnjom drveća u Čakovcu, posadit ćemo 50 stabala. Također, tijekom cijele slavljeničke godine neće izostati ni brojni drugi nagradni natječaji i darivanja.

Danas, dok slavimo našu prošlost, gledamo i u budućnost. Perutnina Ptuj nastavit će inovirati, stvarati nove proizvode i oduševljavati svoje poklonike diljem svijeta. Zadovoljstvo i vjernost kupaca naš je najveći uspjeh. Zato vas pozivamo da i dalje budete dio naše priče jer Poli će uvijek biti tu da dijeli radost, okuse i trenutke uživanja s vama i vašim najdražima.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Dino Hrenar testira HOKA Clifton 10:  Tenisice u kojima se trčI kao po oblaku
PROMO

Dino Hrenar testira HOKA Clifton 10: Tenisice u kojima se trčI kao po oblaku

Kao iskusni trener, Dino zna koliko je važno da obuća odgovara različitim vrstama podloge – a Clifton 10 je tu položio ispit s odličnim
Za život bez boli: Više od 80% pacijenata izbjeglo bolove i operaciju kralježnice
PROMO

Za život bez boli: Više od 80% pacijenata izbjeglo bolove i operaciju kralježnice

Poliklinika NADO CENTAR više od 25 godina pomaže pacijentima u liječenju bolova u kralježnici i lokomotornom sustavu, koristeći provjerene metode i najsuvremeniju dijagnostiku
Hrvatska traži radnike za logistiku, ali ih nema dovoljno
PROMO

Hrvatska traži radnike za logistiku, ali ih nema dovoljno

"Naša je odgovornost pokazati učenicima da logistika nije samo vožnja i skladište. Ona traži razmišljanje, tehnologiju i ozbiljnu organizaciju", poručuje profesor Karlo Šoštarić iz zagrebačke Škole za cestovni promet