Obavijesti

Promo sadržaj

Ne jedete zdravije, a trebate? Ne brinite, stigla je puno bolja opcija nezdravim desertima

Ne jedete zdravije, a trebate? Ne brinite, stigla je puno bolja opcija nezdravim desertima
3

Saznajte kako su hrvatski građani unazad godinu dana pojeli 20 tona šećera manje, a da to nisu ni primijetili!

Kako je Hrvatska u vrhu ljestvice kad je u pitanju prekomjerna tjelesna masa, sukladno podacima iz istraživanja o zdravlju građana Europske unije, mnogi bi pomislili da je dio rješenja ovog problema bolje informiranje građana o benefitima zdrave prehrane.  

"Poznato je da se nove i zdrave navike teško usvajaju, ali na našem tržištu jedan od razloga je i percepcija da zdrava hrana nije dovoljno ukusna", objasnila je Lucija Gluščević, voditeljica projekta Boom Box i razvoja kategorije u odjelu Novog rasta unutar Atlantic Grupe.  

Na 8. Međunarodnom kongresu nutricionista održanom nakon dvije pandemijske godine u zagrebačkom hotelu Sheraton, otkrila je detalje o tome kako je Atlantic Grupa pomogla da su hrvatski građani unazad godinu dana pojeli čak dvadeset tona šećera manje jer su jeli Boom Box - a da vrlo vjerojatno to nisu ni primijetili. 

"Na samom začetku, tijekom razvojne faze nove palete artikala, bili smo svjesni da trebamo kreirati proizvode koji su istovremeno zdraviji i ukusni. Prioritet nam je bio omogućiti cjelokupan asortiman bez dodanog šećera, ali ukusan - kako bi istovremeno mogao funkcionirati i kao zdraviji obrok i kao desert. Osim toga, bilo nam je važno da su svi artikli praktični i dostupni te cjenovno prihvatljivi kako bi si ih svi mogli priuštiti", rekla je Lucija Gluščević. 

Prema njezinim riječima, ova kompanija koja u prehrambenoj industriji plijeni pozornost svojim inovativnim pristupom, u rekordnom roku lansirala je čak 43 proizvoda kroz četiri kategorije - zobene kaše, granole, napitke na bazi zobi i zobene kekse. Kreiran je identitet koji je u stanju poboljšati raspoloženje i ne činiti nikakav pritisak prema konzumentu, već mu pružiti zadovoljstvo okusima i teksturama.  

Glavni cilj bio je na jednostavan način građanima približiti obroke koji su 100% na bazi bilja, ali bez dodanog šećera. Naime, zato što je šećer mnogima istovremeno i tzv. 'ljubavnik i neprijatelj' danas se najveća i posebna pažnja pridaje zdravijim opcijama praktičnih obroka – kako bi bili ukusni i nutritivno bogati te da zahvaljujući dobrim ugljikohidratima daju energiju i za najaktivnije dane. 

Po uzoru na svjetske trendove, hrvatski građani svakim danom sve više otkrivaju benefite 'plant based' prehrane, a zahvaljujući ovakvim inicijativama i novim lansiranjima brendova koji svojom zdravijom pričom unose i zdraviji ritam na tržište, put prema prehrani boljoj za zdravlje sada je još lakši i dostupniji nego ikada prije. 

Više informacija o inovativnom asortimanu brenda Boom Box potražite na poveznici.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Biraj limenku, opet i opet i opet!
PROMO

Biraj limenku, opet i opet i opet!

Svima draža ambalaža

Damjan Rudež - Od NBA igrača do uspješnog poduzetništva
PROMO

Damjan Rudež - Od NBA igrača do uspješnog poduzetništva

Damjan Rudež, novi predavač Skill Boxa, profesionalni košarkaš, najbolji je primjer mladima kako je na svom putu odabrane karijere pa potom ulaganjem u svoje obrazovanje, nastavio putem uspješnog poduzetnika.
Na što pripaziti prilikom kupnje opločnik
PROMO

Na što pripaziti prilikom kupnje opločnik

Otkrijte prednosti betonskih opločnika u razgovoru s Dorianom Žunićem