Obavijesti

Promo sadržaj

Pavle PIKaso se vratio i donio obilje inspiracije i nova pakiranja PIK svježeg mesa

Pavle PIKaso se vratio i donio obilje inspiracije i nova pakiranja PIK svježeg mesa

On je Pavle PIKaso - majstor inspiracije, a vraća se onako kako to uobičajeno radi - uz vesele melodije i najbolje domaće svježe meso

U nastavku popularne kampanje, Pikaso nas inspirira i uči umijeću pripreme vrhunskih remek-jela, koja svoj izniman okus duguju PIK svježem mesu čija pakiranja krasi novi dizajn.

Kako bi omiljene proizvode mogli lakše pronaći na policama, PIK je redizajnirao cijelu liniju pakiranog svježeg mesa. Od sada se na omotima svinjetine, junetine, mljevenog mesa i Volim roštilj asortimana nalazi obris dobro poznatog PIK logotipa, a zadržane su i prepoznatljive boje, ovisno o vrsti mesa.

PIK Vrbovec je vodeći proizvođač svježeg mesa u Hrvatskoj. Surađuje s više od 100 domaćih farmi, što jamči vrhunsku kvalitetu i sigurnost proizvoda. Kompanija dnevno proizvede i preko 60.000 pakiranja, što je dokaz da kvalitetan domaći proizvod nalazi svoje mjesto na stolovima potrošača.

Od sada svoje omiljene proizvode potražite u novom, prepoznatljivom dizajnu, a za inspiraciju u pripremi ukusnih jela pobrinuo se Pikaso - majstor inspiracije.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve