SEAT je pokrenuo prvu automobilsku kampanju koja koristi okidače aktivirane vremenskim prilikama u stvarnom vremenu
Prva auto kampanja upravljana vremenskom prognozom
SEAT je iskoristio mogućnosti inteligentnog marketinškog kanala vodeće hrvatske outdoor kompanije Go2Digital te prilagodio svoje reklamne poruke ovisno o tome koje je doba dana, odnosno kakve su vremenske prilike.
Zamislite, vozite se jednom od najprometnijih zagrebačkih prometnica, Slavonskom avenijom, obasjavaju vas proljetne zrake sunca, a na ogromnom ekranu vrti se reklama o SEAT automobilima. I to ne bilo kakva reklama, već reklama koja govori 'Uvijek na sunčanoj strani uz SEAT. I u pravoj traci uz Lane Assist sustav potpore'. Ništa neobično.
No, po povratku istom prometnicom, samo sat vremena kasnije dolazi do prave proljetne promjene vremena i pljusak se stvorio niotkud. No, slijedi iznenađenje. Na maloprije spomenutom ekranu više se ne prikazuje ista reklama, već novo idejno rješenje koje donosi i novi poruku 'Poslije kiše dolazi sunce. Dotad vam SEAT senzori za kišu pomažu u vožnji.'
Netko bi rekao - puka slučajnost! No, ne, ne, nije tako. SEAT, MinusMinus Agency i Go2Digital odlučili su iskoristiti mogućnosti koje im pružaju moderne tehnologije, i to ne samo na području Zagreba, već od Osijeka i Varaždina, preko Rijeke i Zadra, sve do Splita. Pripremljena su kreativna rješenja, osim za sunčano i kišno vrijeme, i za situaciju da nas prate samo tamni i snažni oblaci. Naravno, sve je više i noćnih ptica koje isto tako ne smiju propustiti niti poruku namijenjenu upravo njima.
Proljetno doba idealno je za prilagodbu reklamnih rješenja upravo na osnovi vremenskih prilika, odnosno neprilika. Naime, ove je godine zabilježeno više od stotinu promjena vremena. Nema što, prava proljetna nepredvidivost, kao što budu i prometne situacije. Prava je to prilika bila za naglasiti prednosti SEAT automobila, odnosno tehnologija kojima su opremljeni njihova vozila. Pored već spomenutog Lane Assist sustava potpore i SEAT senzora za kišu, tu je i Front Assist koji pomaže u nadgledanju opasnosti ispred vozila, kao i ostali SEAT sustavi potpora za intuitivniju i sigurniju vožnju.
Sve to, a još mnogo više moguće je zahvaljujući inovativnosti Go2Digitala, vodećeg outdoor medija za oglašavanje na digitalnim ekranima. Ovaj inteligentan marketinški kanal omogućava razne strateške kampanje na temelju raznih skupova podataka te mijenjanje kreativne poruke u trenutku. Učinkovitost ovakvih marketinških aktivnosti potvrdila su i istraživanja, te se ciljanje potaknuto vremenskim prilikama pokazalo uspješnim u dosezanju željene publike i privlačenju prometa pojedinih oglašivača.
Križevci – tvoje blagdansko odredište ove godine
Made in Slavonija: od baroka do cerničkog ćupteta
Izazovi u gospodarenju biootpadom: Konferencija u Šibeniku