Show

Grubnić: 'Picigin nikad nisam igrao, ali baš bih htio probati...'

STIŽE VRELO LJETO Marko Grubnić podijelio je s nama tajne svojih najdražih ljetovanja. 'U more ulazim bos, a ne u natikačama. Nisam ja kralj drame, ja sam frajer', rekao nam je modni stilist

Niti najmanje nemam problema s vrućinama, obožavam topao zrak, sunce, volim kada nemam previše odjeće na sebi, kada sam preplanuo, ja sam baš ljetni tip dečka, govori nam Marko Grubnić (37).

Modni stilist otkrio nam je da će ljeto za njega biti radno, ali da će naći vremena za odmor. Objasnio je kako je organizirao život tako da je za njega svaki dan godišnji odmor.

POGLEDAJTE VIDEO:

03:06

- Meni je tijekom cijele godine sličan raspored, ne veže me isključivo ljeto za odmor. Često i usred zime otputujem u toplije krajeve, kao što i usred ljeta volim posjetiti neke gradove kao što je Pariz i biti tamo neko vrijeme - izjavio je Marko.

No ipak od svih godišnjih doba njemu je najdraže ljeto, pa čim u Zagrebu zahladi on voli 'pobjeći' u toplije krajeve.

- Tako pokušavam osjećati dašak ljeta. Moja idealna destinacije je Dubai. Dok je u Europi zima, ja sam za manje od pet sati sati na suncu. Volim i Maldive, od tamo me  vežu najljepše uspomene i najbezbrižniji odmori - kaže modni stilist kojem su prijatelji jako bitni u životu.

Tako će se i ovo ljeto zabavljati u društvu najbolje prijateljice, pjevačice Maje Šuput Tatarinov (39) i njezinog supruga Nenada (34). Njih troje će se, kaže, zabavljati s prijateljima na njihovom najdražem otoku za partijanje Mykonosu.

- Naši odmori su uvijek nezaboravni i prepričavamo ih tijekom cijele godine. Jako se veselimo ovogodišnjim avanturama - rekao je Marko koji jedva čeka ljetne koktele s prijateljima, a navodno će Grubnić ove godine na Grčkom otoku biti i glavni na plesnom podiju nakon što je pokazao zavidne vještine u cha cha cha, sambi, i rumbi u showu 'Ples sa zvijezdama', a prozvan je i doktorom tanga. Nema jedno najdraže ljeto u životu. Marko otkriva da su mu draga sva ljeta koja je proveo s prijateljima i u zagrljaju voljene osobe.

- Obožavam svoj život i svoja ljeta - rekao je iskreno Marko. Osim što će večeri provoditi uz glazbu, ples i koktele, dane će provoditi pazeći da 'dobije' savršeno preplanuli ten. Otkrio nam je i kako kožu njeguje uljem za sunčanje, te da nema problema s tamnjenjem.

- Jako sam oprezan kada je sunce u pitanju. Tijekom godine odem u solarij po potrebi čisto zbog održavanja boje. Prije izlaganja suncu svakako kako bih izbjegao reakciju na sunce i crvenilo - objašnjava stilist.

Iako u grad ne može izaći bez da se ne uredi Marko objašnjava da je jednostavan kad je u pitanju odlazak na plažu gdje nosi samo zaštitni faktor, ručnik i sunčane naočale. Osim što pazi na ten, brinu ga i dlake koje često uklanja s prsa.

Marko Grubnić: Predobar sam za plesnu školu, otvaram svoju

- Da, redovit sam po tom pitanju, smatram to svojom osobnom higijenom. Ne volim dlake po tijelu - kazao je. Važno mu je da na plažu ode u kvalitetnim kupaćim gaćicama.

- Slip to jest spido gaćice su mi draže nego bokserice. Kupujem što mi se sviđa, to je uvjet, a ne koja su marka. Već točno znam što mi stojim, a što ne tako da ne kompliciram previše oko odabira - rekao je.

No, Grubnića obožavatelji ne može sresti na javnim plažama jer ih on, kako kaže, izbjegava.

-  Ne volim to, jednostavno se ne bih mogao opustiti - kaže. Zato obožava skrivene uvale, pa na Jadranu posjećuje dva hotel koja imaju privatne plaže na kojoj su, otkriva, gosti zaštićeni od  znatiželjnih pogleda.

- Na tim plažama vlada pravi hedonizam - rekao je. Zbog uređenih plaža koje obilazi modni stilist, kaže, na sreću nikad ga nije opekla meduza niti je stao na morskog ježa.  Podjednako voli plivanje, ali i sunčanje. Zanimaciju za vodene sportove ima, ali nam je istaknuo kako nikada u životu nije igrao picigin.

Grubnić šokiran: 'Pomogli ste mi kada sam pao i pogubio se'

- Nažalost nisam, ali volio bih. Čini mi se kao jako zabavno kada si s dobrom društvom bacati se po plićaku za loptom. Jako kul - poručuje Marko. Upitali smo ga i odlazi li u more u natikačama ili bosih nogu.

- Bos, pa nisam kralj drame, ja sam frajer - objašnjava kroz smijeh. Da bi ovjekovječio svoje najbolje trenutke s ljetovanja, na društvenim mrežama često se 'hvali' fotografijama s ljetovanja.

- Fotoaparat je uvijek uz mene, a fotografa povedem ili angažiram ovisno o prilici. Nisu svi momenti mog života objavljeni na Instagramu i nemam potrebe za tim. Najljepši trenutci mog života izostavljeni su s društvenih mreža - izjavio je. No na društvenim mrežama rijetko objavljuje fotografije iz djetinjstva, koje mu je, kako kaže, u prekrasnom sjećanju.

- Dječje ljetne radosti pamtim po  vikendici u okolici Zadra. Ljeta bih provodio sa svojima na moru.  Jako volim more, sunce, kupanje, ronjenje, to je jako važno za djecu, a ja sam imao tu sreću da sam mogao biti po tri mjeseca na moru - otkrio je Marko.

Već s nekoliko mjeseci kao malu bebu majka Branka (59) ga je spustila u more stoga je naučio plivati uz roditelje koju su, kaže, izvrsni plivači. Imao je bezbrižno djetinjstvo. Nikada, kaže kao mlađi nije morao raditi povremene ljetne poslove.

Grubnić izjavio ljubav plesačici Walme: Ozbiljno sam zaljubljen

- Sin sam jedinac i moji roditelji su me poštedjeli. Na sreću nisam imao potrebu za tim, mada sam odgajan da jako cijenim novac i novac svojih roditelja - istaknuo je.

POGLEDAJTE VIDEO:

01:10

NAJGORI HOROSKOPSKI PAROVI: Ovi znakovi nikako ne idu skupa

Tamara istjerala Filipa iz stana? 'Sve je onako kako si napraviš'
REALITY SUPRUŽNICI

Tamara i Filip iz showa 'Brak na prvu' tvrde da su se između njih rodile samo prijateljske emocije

Aleksandra Prijović ima i drugi posao, a nema veze s glazbom: 'Uložila u njega 200.000 eura'
MEKA ZA CELEBRITYJE

Podržali su je brojni kolege s estrade, među kojima Rade Šerbedžija, Lepa Brena, Jelena Rozga, Aco Pejović, Andrija Milošević...
Ma što to Filip iz 'Braka na prvu' radi u 4 ujutro? Ne, ne vježba...
NOĆNA PTICA

Filipa Belića su eksperti 'Braka na prvu' spojili s Tamarom Razum. Kad ju je prvi put vidio, tvrdio je da ju nikad ne bi mogao odvesti baki, koja je važna figura u njegovu životu. Ipak, nedavno je promijenio mišljenje