Toyotin terenac garantira vrhunsku kvalitetu i pouzdanost. U vožnji se ponaša poput Ferrarija. Zadnji kraj mu zanaša kao kod 'sportaša'
Hilux: Značkom Japanac, licem Amerikanac
Velik, robustan, podvozjem zastario, ali terenski vrlo sposoban, s automatskim mjenjačem i kožnim sjedalima, Hilux je u mnogo čemu pravi amerikanac. Na sreću, na maski je Toyotin bedž, garancija vrhunske kvalitete i pouzdanosti. Ponašanje u vožnji je poput - Ferrarija. Ne samo zbog jarko crvene boje, već ponajprije zbog činjenice da testni Hilux sa 170 KS samo na stražnjim, preko tri metra udaljenim, kruto spojenim i potpuno neopterećenim kotačima zanosi stražnji kraj tako da se nijedan model iz Modene ne bi posramio. Naime, u osnovi moćan trolitreni common-rail turbo dizel isporučuje svojih 343 Nm direktno na stražnje kotače. Na suhom asfaltu iznenađujuće uspješno, čemu pridonosi diferencijal s ograničenim proklizavanjem, kao i sportski široke gume. No ako je podloga mokra ili skliska, treba biti iznimno oprezan kako ne biste završili poprečno na cesti. Tada je svakako pametnije uključiti pogon na sve kotače, što se može učiniti i u vožnji do 80 km/h. Uz reduktor te klasičan ovjes s lisnatim oprugama straga, Hilux je pravi terenac, vrlo sposoban u off-roadu. Jedina mana mu je lako nalijeganje na trbuh, zbog relativno male udaljenosti od tla i dugog međuosovinskog razmaka. No treba znati i da je testni Hilux šminkerska, top varijanta opremljena roll barom, nižim pragovima i najbogatijim Executive paketom opreme. Ovo je najsnažnija i najopremljenija verzija drugog najprodavanijeg Toyotina modela ikad viđena u čak 40 godina njegova postojanja. No zbog toga mu je i cijena narasla na oko 270.000 kuna.
TOYOTA HILUX 3.0 D-4D
obujam (ccm): 2982
snaga (kW/KS): 126/171
ubrzanje od 0 do 100 (s): 11,9
brzina (km/h): 175
masa/nosivost (kg): 1890/850
cijena (testni model, EUR): 36.200
cijena (osnovni model, EUR): 34.200