Dosadašnji rad i realizirani projekti gospođe Doris Pinčić najbolje odgovaraju ovoj kampanji što potvrđuju i prve povratne reakcije koje su iznimno pozitivne, rekla nam je Kristina Mamić iz HTZ-a
Pinčić surađuje s Ministarstvom turizma i HTZ-om: 'Odabrali smo Doris zbog njenog imidža'
Doris Pinčić zaštitno je lice nove kampanje 'Doživi domaće: Istraži ruralnu Hrvatsku' Ministarstva turizma i sporta i Hrvatske turističke zajednice kojoj je cilj promovirati ponudu ruralnih destinacija na domaćem tržištu.
POGLEDAJTE VIDEO:
Pokretanje videa...
Pored toga što je zaštitno lice kampanje, Doris Pinčić (32) je i autorica svih videa koji će biti objavljeni u kampanji, a u HTZ-u naglašavaju da je ovo prva nacionalna kampanja ruralnog turizma u povijesti.
- Obzirom na ciljeve kampanje, a koji uključuju promociju raznolike ponude hrvatskih ruralnih destinacija na domaćem tržištu, smatramo kako prepoznatljivost na nacionalnoj razini, pozitivan imidž, dosadašnji rad i realizirani projekti gospođe Doris Pinčić najbolje odgovaraju ovoj kampanji što potvrđuju i prve povratne reakcije koje su iznimno pozitivne - rekla nam je direktorica HTZ-ovog Sektora za poslovne komunikacije, Kristina Mamić.
Kampanja je, kaže Mamić, usmjerena na domaće tržište.
- S ciljem poticanja turističkog prometa kroz upoznavanje autohtonih doživljaja u hrvatskim ruralnim destinacijama - objašnjava nam.
'Doživi domaće' bit će prevedena i na engleski i njemački jezik.
- Kampanja će biti dostupna na engleskom jeziku, a video prilozi imat će prijevod u obliku titlova na engleskom i njemačkom jeziku. Kampanja će se provoditi na online i offline kanalima komunikacije te kroz društvene mreže Croatia, Full of Life uz oznake #RuralnaHrvatska i #DoživiDomaće - kaže.