Show

Komentari 35

Pinčić surađuje s Ministarstvom turizma i HTZ-om: 'Odabrali smo Doris zbog njenog imidža'

Pinčić surađuje s Ministarstvom turizma i HTZ-om: 'Odabrali smo Doris zbog njenog imidža'

Dosadašnji rad i realizirani projekti gospođe Doris Pinčić najbolje odgovaraju ovoj kampanji što potvrđuju i prve povratne reakcije koje su iznimno pozitivne, rekla nam je Kristina Mamić iz HTZ-a

Doris Pinčić zaštitno je lice nove kampanje 'Doživi domaće: Istraži ruralnu Hrvatsku' Ministarstva turizma i sporta i Hrvatske turističke zajednice kojoj je cilj promovirati ponudu ruralnih destinacija na domaćem tržištu.

POGLEDAJTE VIDEO: 

Pored toga što je zaštitno lice kampanje, Doris Pinčić (32) je i autorica svih videa koji će biti objavljeni u kampanji, a u HTZ-u naglašavaju da je ovo prva nacionalna kampanja ruralnog turizma u povijesti.

- Obzirom na ciljeve kampanje, a koji uključuju promociju raznolike ponude hrvatskih ruralnih destinacija na domaćem tržištu, smatramo kako prepoznatljivost na nacionalnoj razini, pozitivan imidž, dosadašnji rad i realizirani projekti gospođe Doris Pinčić najbolje odgovaraju ovoj kampanji što potvrđuju i prve povratne reakcije koje su iznimno pozitivne - rekla nam je direktorica HTZ-ovog Sektora za poslovne komunikacije, Kristina Mamić.

Kampanja je, kaže Mamić, usmjerena na domaće tržište. 

- S ciljem poticanja turističkog prometa kroz upoznavanje autohtonih doživljaja u hrvatskim ruralnim destinacijama - objašnjava nam.

'Doživi domaće' bit će prevedena i na engleski i njemački jezik. 

- Kampanja će biti dostupna na engleskom jeziku, a video prilozi imat će prijevod u obliku titlova na engleskom i njemačkom jeziku. Kampanja će se provoditi na online i offline kanalima komunikacije te kroz društvene mreže Croatia, Full of Life uz oznake #RuralnaHrvatska i #DoživiDomaće - kaže.

 

 

Najčitaniji članci