Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Princeza Kate od Odžaka sjela u Jaguar prije Meghan Markle

Cijeli svijet bio je oduševljen Jaguarom na Rimčev pogon, koji je Meghan Markle i princa Harryja odveo u njihov bračni život, ali oni nisu bili prvi par koji ga je isprobao...

Mnogi ne znaju da je princeza Kate isprobala Jaguar prije princeze Meghan. Princeza Kate od Odžaka, Livno, napisao je Mate Rimac (30) uz fotografiju koju je objavio na svom profilu na Facebooku.

Many don’t know that Pricess Kate tried the Jag before Pricess Meghan. Princess Kate of Odžak, Livno 😬

Objavljuje Mate Rimac26. svibnja 2018

Na fotki vidimo Rimca i njegovu djevojku Katarinu Lovrić (27) kako sjede u Jaguaru, koji je bio jedna od 'zvijezda' kraljevskog vjenčanja, a odmah ispod njih hrvatski poduzetnik umetnuo je i fotografiju Meghan i princa Harryja u njihovoj prvoj vožnji impresivnom jurilicom.

Mate i mlada ekonomistica Katarina u vezi su već tri godine.  

Kako su u Rimcu preradili legendarni auto

Princ Harry i Meghan Markle odvezli su se nakon vjenčanja iz dvorca Windsor u obližnji Frogmore House u britanskom klasiku, plavom Jaguaru E-Type bez krova. No ovaj Jaguar E-Type ima i oznaku Zero u nazivu, jer se radi o automobilu koji je prerađen kako bi imao električni pogon. Na toj preradi automobila iz 1968. godine radila je i tvrtka Rimac Automobili, čime se Mate Rimac pohvalio na Facebooku.

Made in Sveta Nedelja, now this... 🙂

Objavljuje Mate Rimac19. svibnja 2018

Preradom Jaguara nastao je zasigurno jedan od najljepših električnih automobila na svijetu. Brži i lakši od originala, E-Type Zero je dobio električni pogon snage 220 kW. To mu omogućuje da do 100 km/h ubrza za samo 5,5 sekundi. U Rimac Automobili su razvili bateriju koja je otprilike jednakih dimenzija i težine kao i originalni motor. Sam elektromotor smjestili su iza baterije na mjesto gdje se u E-Typeu standardno nalazila mjenjačka kutija. Takav je auto 46 kilograma lakši od prethodnika, a ima i solidan doseg od 270 kilometara.

Ako se potencijalnom vlasniku neke buduće prerade ipak više sviđa zvuk klasičnog motora, može ga ponovno ugraditi jer prerada nije nepovratna. Naime, zbog prerade uopće nisu mijenjali karoseriju. Osim motora i baterije, auto je dobio i nove digitalne instrumente, ekran osjetljiv na dodir te LED svjetla, no sve je dizajnirano u stilu originala. 

Naši partneri pišu
Message