Obavijesti

Show

Službena kava turnira US Open postala partner s Agassijem

Službena kava turnira US Open postala partner s Agassijem
12

Kako bi nakon jednog desetljeća poželjala dobrodošlicu Andreu Agassiju na US Open, Lavazza je odlučila predstaviti kampanju „I'M BACK!” koja se održala diljem New Yorka te na stadionu Arthur Ashe

Lavazza je objavila detalje nove globalne suradnje koja uključuje tenisku legendu, Andrea Agassija. Partnerstvo pozicionira Agassija kao glasnogovornika Lavazze u svijetu tenisa, a službeno je započela na US Openu s posebnim događanjem i promocijom za gledatelje, uz teasere u jutarnjim satima diljem New Yorka. Autentična talijanska obiteljska tvrtka sa sjedištem u Torinu i 120-godišnjom tradicijom aktivna je u svijetu tenisa već dugi niz godina, a 2015. godine postala je jedini brand hrane i pića koji je partner sva četiri Grand Slam turnira u cijelom svijetu.

Kao inovativna tvrtka za proizvodnju kave, Lavazza traži partnera koji dijeli takvu potragu za izvrsnosti u svemu što radi, i upravo to je pronašla u Andreu Agassiju. Agassi je bez sumnje jedan od najvećih pobjednika svih vremena s impresivnih 60 ATP naslova, 8 Grand Slam turnira, imao je čast biti svjetski broj jedan šest puta, osvajač je olimpijskog zlata i jedan je od samo nekoliko sportaša osvajača Golden Slama (četiri Grand Slam turnira i zlatne medalje).

"Lavazza s ponosom predstavlja naše novo globalno partnerstvo s jednim od najvećih sportaša u povijesti, Andreom Agassijem, te lansiranje kampanje „I'M BACK!” na US Openu", istaknuo je potpredsjednik Marco Lavazza te dodao: "Strast tvrtke za tenis počeli smo komunicirati prije više od šest godina u Wimbledonu, a turniri su ubrzo postali jedna od naših temeljnih strateških platformi za komunikaciju našeg nasljeđa, vrijednosti i proizvoda. Doista, ulaganje u sport ima strateški smisao za Lavazzu: profil naših ciljnih kupaca savršeno se uklapa s profilom ljubitelja tenisa, a povrh toga, prisutnost na ključnim turnirima i četiri Grand Slama pruža nam priliku da dodatno pokažemo kvalitetu naših proizvoda u zemljama ključnim za tvrtku."

"U mojoj autobiografiji pišem o svojoj cjeloživotnoj ljubavi prema kavi, tako da je partnerstvo s Lavazzom za mene prirodno, tvrtkom koja je vodeća u industriji od prvog dana. Lavazza ne samo da je izumila miješanje kave prije više od 120 godina, nego također sa strašću radi kako bi proizvela najautentičniju i najkvalitetniju talijansku kavu koju znam i čiji sam ljubitelj već desetljećima", naglasio je Andre Agassi.

US OPEN: LAVAZZA PARTNERS WITH TENNIS LEGEND ANDRE AGASSI

U novo partnerstvo obožavatelji tenisa širom svijeta biti će uključeni kroz događanja na licu mjesta, promocije i osobno prisustvo na Grand Slam turnirima: Australian Open (Melbourne), Roland Garros (Pariz), Wimbledon (London) i US Open (New York), te na ostalim odabranim regionalnim turnirima na kojima je Lavazza prisutna, uključujući BNP Paribas Open (Indian Wells), Mercedes kup (Stuttgart) te Rogers Cup (Toronto).

 

I'M BACK! kampanja i popratna flashmob događanja

Povodom sklapanja  partnerstva, Lavazza je za kampanju „I'M BACK!” odabrala inovativan i kreativan pristup. Kampanja se razvijala postepeno do službene objave da se Andre Agassi vraća na US Open s Lavazzom. Kako bi svi počeli brujati o tome, tvrtka je na društvenim mrežama započela s objavljivanjem brojnih teasera. Nakon toga, Lavazza je svoju poruku proširila po New Yorku nizom vanjskih oglasa strateški postavljenih na ključnim točkama na kojima se isticala kultna silueta Andrea Agassija iz 1980-ih, zajedno s neonskom ružičastom trakom za glavu.

Potom je 30. kolovoza 150 osoba, odnosno „klonova“ Agassija odjevenih u prepoznatljivu i kultnu siluetu iz 80-tih poslano da trči po New Yorku i komunicira s ljubiteljima tenisa u gradu US Opena te tako pomogne poticanju interesa za finalno predstavljanje Agassija na US Openu. Između prvog i drugog sinoćnjeg meča Agassi „klonovi“ okupili su se na spektakularnom nastupu na Arthur Ashe stadionu gdje je predstavljen novi reklamni spot kampanje „I'M BACK!”, službeno pozdravljajući Agassija na US Openu nakon više od 10 godina.

"Bilo je divno iskustvo raditi s tako inovativnim brandom, od snimanja „I'M BACK!” videa u Italiji, do osmišljavanja zabavne i zanimljive aktivacije kojom započinje naše partnerstvo. Veselim se vidjeti što nas čeka u godinama koje dolaze." Također je dodao: "Vrlo sam ponosan na partnerstvo s Lavazzom, tvrtka koja dijeli ne samo moju ljubav prema tenisu, nego i etičku predanost djeci i obrazovanju", istaknula je teniska legenda Agassi.

Lavazza bez sumnje ove godine, s autentičnom talijanskom kavom US Openu, donosi energetski poticaj. Potrošači na stadionu mogu uživati u Lavazza kavi u čak dva Lavazza kafića i na drugim mjestima gdje će se frape prigodnog naziva „I'M BACK!” posluživati u posebnoj ediciji čaša dostupnih za kupnju. Ovo piće na bazi kave razvili su stručnjaci za kavu Lavazzinog centra za obuku posebno za US Open.

 

O LAVAZZI

 

Priča o Lavazzi topla je i tipična ali ipak jedinstvena talijanska priča o privatnom obiteljskom poslu rođenom iz vizije Luigia Lavazze, pionira koji je vjerovao u inovativna rješenja i težio za stalnim  poboljšanjima. Njegova razmišljanja i vizije od prije 120 godina nisu poznavala i nadilazila su granice našeg matičnog planeta. Osnovana u Torinu 1895., Lavazza je u vlasništvu istoimene obitelji već četiri generacije. Lavazza je šesti najveći proizvođač kave na svijetu te lider u maloprodaji u Italiji s udjelom na tržištu od 45% (izvor: Nielsen), 3.000 zaposlenih te prihodima od 1.4 milijarde eura (podaci za 2015. godinu). Lavazza je danas prisutna u više od 90 zemalja kroz svoje podružnice i distributere te izvozi oko 55% proizvodnje. Lavazza je izumila koncept „blendinga“ – umjetnost miješanja različitih vrsta kave iz različitih zemljopisnih područja – i to već u ranim danima poslovanja, a „blending“ je i danas ono što izdvaja sve proizvode Lavazze. Tvrtka ima i 25 godina iskustva u proizvodnji i prodaji sustava za kavu – Lavazza je bila prva koja je tržištu ponudila sustave za espresso kapsule.

US OPEN: LAVAZZA PARTNERS WITH TENNIS LEGEND ANDRE AGASSI

O Zakladi za obrazovanje Andre Agassi

 

Zaklada za obrazovanje Andre Agassi nastoji transformirati javno obrazovanje na dva načina. Kroz svoj autorski projekt, Pripremnu akademiju za fakultet Andre Agassi, zaklada mladima u nepovoljnom položaju pruža prvoklasno K-12 obrazovanje kako bi ih pripremila za izvrsnost na fakultetu i šire. Kroz propagiranje na državnoj i nacionalnoj razini, Zaklada nastoji povećati ulaganja u javne škole i odgovornost za njih. Kako biste podržali Zakladu za obrazovanje Andre Agassi ili dobili dodatne informacije, posjetite www.AgassiFoundation.org

 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Aleksandra Prijović se usred koncerta u Varaždinu obratila mužu: 'Filipe, vidiš li ti ovo...'
EMOTIVNA VEČER

Aleksandra Prijović se usred koncerta u Varaždinu obratila mužu: 'Filipe, vidiš li ti ovo...'

Popularna pjevačica oduševila je sinoć na prvom koncertu u nizu, a kako doznajemo, najveći spektakl priprema se za nedjelju

Nekada je imao 163 kilograma, a sad se za njim okreću: Sin Lepe Brene oduševio izgledom
ZABLISTAO NA PROMOCIJI

Nekada je imao 163 kilograma, a sad se za njim okreću: Sin Lepe Brene oduševio izgledom

Tajnu svog izgleda, Viktor Živojinović krije u promjeni životnog stila koju je donio prije nekoliko godina. Usredotočio se na zdravu prehranu i redovito vježbanje
Ovo je kostim Baby Lasagne za Eurosong! Pogledajte promjene
NIJE ISTO KAO NA 'DORI'

Ovo je kostim Baby Lasagne za Eurosong! Pogledajte promjene

Za kostime je zaslužna prijateljica Baby Lasagne, mlada dizajnerica Valentina Pliško