“You are always on my mind,“ “Heartbreak hotel“, „Are you lonesome tonight“, samo su neke od pjesama iz Elvisovog opusa s kojima će se Vesna predstaviti 19. 3.
Vesna Pisarović se u Zagreb vraća sa novim jazz projektom
Nakon brojnih uspjeha na hrvatskoj zabavno glazbenoj sceni i transformacije u Den Haagu, Londonu i Berlinu, Vesna Pisarović vraća se u Zagreb s neobičnim i kreativnim jazz projektom.
“You are always on my mind,“ “Heartbreak hotel“, „Are you lonesome tonight“, samo su neke od pjesama iz Elvisovog opusa s kojima će se Vesna predstaviti zagrebačkoj publici 19.3. drugoj večeri Jazz.hr/proljeće u maloj dvorani Lisinski. Vesna Pisarović koja trenutno živi između Berlina i Zagreba, nedavno je objavila svoj jazz prvijenac pod nazivom „With Suspicious Minds“.
U suradnji s vodećim glazbenicima berlinske jazz i free jazz scene; Gerhardom Gschlößlom, Janom Roderom, Steve Heatherom, Elvis u interpretaciji Vesne i njenog kvarteta donosi uistinu nešto posve novo. O uspjehu njenog jazz prvijenca svjedoči i velika promotivna turneja koja će se održati u svibnju u Italiji i svim većim gradovima u Njemačkoj.
With Suspicious Minds je eksperimentalni jazz projekt posvećen glazbenom opusu Elvisa Presleya. Intervenirajući u nebrojene interpretacije, imitacije i obrade Elvisa, projekt zapravo donosi nešto sasvim novo i neočekivano, ne samo tako što putem ironije i distanciranja izmješta kralja rock'n'rolla iz uobičajenog miljea pop-estetike, već i zato što na osnovi marljivog postupka dekonstrukcije «ogoljuje kralja», te iza glamuroznog ruha hitova otkriva utjecaje najrazličitijih glazbenih stilova: od bluesa do country glazbe, od gospela preko «američke pjesmarice» do jazz standarda. Elvis bez Elvisa, tj., Elvis lišen sjaja i sladunjavosti pop izričaja time postaje osnova nove glazbene sinteze, ali i predložak za maštovitu igru grupne improvizacije.
Uz Vesnin svojstven vokalni pristup, projektu se pridružuju australski i njemački glazbenici nastanjeni u Berlinu, odražavajući pritom čitavu hibridnost berlinske glazbene scene: uz kontraste između strukture i njezine odsutnosti, jazza i slobodne improvizacije, očekivanog i začudnog.