Ugovor Katalonaca s Rakutenom istječe na kraju ove sezone, a na pomolu je novi s glazbenim streaming servisom Spotifyem koji bi zauzeo mjesto sponzora na dresu i otkupio ime stadiona
Barcelona prodala prava: Camp Nou uskoro pod novim imenom
Barcelona muku muči s financijama u posljednje vrijeme, no na pomolu je dogovor koji bi je mogao izvući iz kaljuže. Klub je dogovorio suradnju s globalnim streaming servisom za glazbu Spotifyem vrijednu 280 milijuna eura za tri sezone, javlja katalonski radio RAC1.
POGLEDAJTE VIDEO: Camp Nou
Pokretanje videa...
Švedska tvrtka od iduće bi sezone tako trebala postati glavni sponzor Barcelone i zauzeti mjesto na dresu umjesto Rakutena, odnosno Stanleya za dresove muške seniorske momčadi i ženske ekipe. Također, otkupit će prava na ime stadiona koji bi se trebao zvati Spotify Camp Nou.
Predstavnici novog ulagača bili su u Barceloni prošli vikend na derbiju protiv Atlética, koji je "blaugrana" dobila pred više od 70.000 ljudi 4-2.
Generalni direktor Spotifya Daniel Ek, koji je vodio pregovore, prošle godine htio je preuzeti Arsenal, ali postojeći vlasnici, obitelj Kroenke iz SAD-a, odbili su ga.
Barcelona nije imala glavnog sponzora na dresu do 2006., kad su stavili natpis humanitarne organizacije Unicefa. Pet godina poslije dogovorili su se s Qatar Foundationom, koji je poslije postao Qatar Airways.
Prije pet godina dogovorili su se s korejskim Rakutenom za 55 milijuna eura po sezoni. Taj ugovor istječe na kraju ove sezone, a usprkos pandemiji i minusu na računu, Barcelona i dalje privlači veliki interes kompanija.
Ranije su iz kombinacija otpale tvrtke VeganNation i Polkadot koje se bave tržištem kriptovaluta. One su nudile 80 milijuna eura po sezoni, javlja Daily Mail.