Ovo je 28. co - branding proizvod od koga jako puno očekujemo. Ne samo zbog zastupljenosti u prodajnim lancima diljem Dalmacije, nego i od direktnog plasmana na samom stadionu, kaže Aljoša Bašić
Hajduk i Tommy su na tržište plasirali paletu novih proizvoda
Danas su Hajduk i tvrtka Tommy, koja je i do sada bila najveći sponzor Hajduka, na tržište plasirali novu paletu proizvoda s logotipom i imenom Hajduka. Riječ je o šest vrsta grickalica koje se mogu naći na policama tog trgovačkog lanca.
- Ovo je 28. co - branding proizvod od koga jako puno očekujemo. Ne samo zbog zastupljenosti u prodajnim lancima diljem Dalmacije, nego i od direktnog plasmana na samom stadionu - kazao je poduzetni direktor Hajdukova marketinga Aljoša Bašić te dodao kako će Hajduku od maloprodajne cijene pripasti 15%.
Član uprave tvrtke Tommy Dario Mamić dodao je kako se radi o visokokvalitetnim proizvodima, koje za robnu marku Bondi pune najpoznatiji proizvođači, a plasirat će ih po konkurentnim cijenama.
- Pred vama je šest proizvoda, kikiriki, slani kikiriki, štapići, flipsevi, kokice i slatki biskvit s narančom, a uskoro očekujemo i širenje palete proizvoda. Naša tvrtka najveći je sponzor Hajduka, a sada širimo suradnju i na komercijalnim osnovama. Ovi će se proizvodi naći na policama naših 200 prodavaonica.
Obzirom na neke špekulacije kako vlasnici tvrtke razmišljaju o smanjenju sponzorskih davanja prema Hajduku, te odustajanju od reklame na dresu, Bašić nam je potvrdio kako ugovor istječe, ali i kako su u tijeku pregovori o njegovom produženju.
- Nisam direktno involviran u pregovore, ali mogu potvrditi da se razgovori na tu temu vode te kako je naša tvrtka zainteresirana za produženje suradnje - potvrdio je i Dario Mamić.