Obavijesti

Sport

Komentari 47

Hajduk najavljivao spektakl, a navijači umjesto igrača dobili upaljače, torbice i dječje bodije

Hajduk najavljivao spektakl, a navijači umjesto igrača dobili upaljače, torbice i dječje bodije

Hajduk je prilikom dovođenja velikih igrača imao odlične najavne kampanje, a vrlo slično se najavljivalo za danas u podne. Navijači nisu dobili ono što su željeli, ali nisu ostali ni praznih ruku

Hajduk diže marketing iz dana u dan. Odličan posao radi marketinška služba koja se trudi zaraditi na sve moguće načine. Na svojim društvenim mrežama posljednjih nekoliko dana najavljivali su spektakl. Marko Livaja i ostali igrači, navijači, novinari i poznati ljudi oko kluba pripremali su navijače za veliku i važnu objavu u četvrtak u podne.

POGLEDAJTE VIDEO:

Pokretanje videa...

Torcida nakon Hajduk - Osijek 3-0 01:07

Navijači su se nadali kako se radi o predstavljanju novog pojačanja i kako se uistinu sprema nešto veliko iz "bile kuhinje", drugi su mislili da je u pitanju predstavljanje novog dresa. Većina ih je ipak ostala razočarana. Cijela najava odnosila se na novu kampanju i liniju proizvoda pod motom "Prgava familija".

Leko o ozljedi Vuškovića i Kupu: Malo klubova u Europi iz malog grada ima podršku kao Hajduk
Leko o ozljedi Vuškovića i Kupu: Malo klubova u Europi iz malog grada ima podršku kao Hajduk

Cijeli uvod služio je kako bi se što bolje najavila nova serija proizvoda. Tako će navijači Hajduka moći kupiti majice s natpisom "Prgava familija", a tu su još i pepeljara, torbica, upaljač ili čak bodi za bebe s istim natpisom.

Hajduk opet najteže kažnjen, po džepu je dobio i trener Šibenika
Hajduk opet najteže kažnjen, po džepu je dobio i trener Šibenika

"U nekim situacijama ljudi mediteranskog temperamenta budu krivo shvaćeni. I onda to što su temperamentni, strastveni, dišpetni, borbeni, bez dlake na jeziku, zna se tumačiti kao arogancija, svadljivost, tvrdoglavost ili bahatost. Biti prgav nekima je negativno, a drugi to doživljavaju kao kompliment, ista riječ – potpuno drugačije značenje. Kampanjom Prgava familija priča se upravo o tome. Priča se o onima koji slijede svoje ideale, koji su jedinstveni, ponosni, ustrajni i koji prije svega reagiraju na nepravdu. Priča je o Hajduku", stoji u objavi na stranicama Hajduka.

Objavljen je i prigodan videospot na pjesmu Dine Dvornika "Ti si mi u mislima".

Navijači nisu baš lijepo dočekali ovu kampanju jer su se s obzirom na najavu nadali igračkom pojačanju. Mnogi su ostali razočarani jer se radi tek o marketinškoj kampanji, dok Hajduk i dalje rezultatski kaska za Dinamom.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 47
Andrijašević za 24sata: Dinamo više priča nego što igra, Rijeka mora kupovati, Hajduk ne...
JADRANSKI DERBI

Andrijašević za 24sata: Dinamo više priča nego što igra, Rijeka mora kupovati, Hajduk ne...

U Kini sam tri i pol godine, Kouassi me nasmijava imitacijama i pričama na hrvatskom jeziku. Ove godine me Dinamo neugodno iznenađuje, tako dobro gura u Ligi prvaka, a ne može spojiti dvije dobre utakmice u HNL-u