Hajduk na novom dresu još uvijek nema glavnog sponzora. Predizajnirali su dresove povodom rođendana, a prvi će ih puta navući protiv HSV-a
Hajduk sponzore pokušava 'navabiti' zlatnim slovima
Hajduk će večeras na Poljudu protiv HSV-a svečano promovirati novi bijeli dres iz jubilarne kolekcije, proizvedene povodom 100. rođendana. Do kasno sinoć trajala je prepiska sa tehničkim sponzorom Umbrom, koja je rezultirala još jednim kompromisom. Hajduk će u jesenskom dijelu sezone nastupati u ponuđenom dresu, no od rođendana u veljači slijedeće godine dres će doživjeti i malu promjenu, pa će umjesto trenutnog grba biti apliciran novi, koji je Hajduk izabrao na javnom natječaju. Primjetne su i promjene izgleda logotipa sponzora na novom dresu, umjesto uobičajenih plavih i crvenih slova, korišten je zlatni print, što mu daje dodatnu atraktivnost. Još uvijek je upražnjeno mjesto glavnog sponzora. Istekom ugovora INA-e, Hajduk još uvijek traži novog sponzora koji bi za logo na prednjoj strani dresa platio oko 7 milijuna kuna. Zainteresiranih navodno ima dosta, stvar je prestiža biti glavni sponzor i imati svoj logo na dresu Hajduka u slavljeničkoj godini, no pritisnuti recesijom svi pokušavaju pregovarati i barem malo smanjiti cijenu.