Sport

Kostelić i ekipa javili se nakon 3 dana: Noć je bila s 25 čvorova

'Stajanje bez držanja je nemoguće. Tučemo u orcu već preko 600 nautičkih milja, a brod je nagnut 20-30 stupnjeva i svaki pokret pretvara se u alpinizam', objašnjava trofejni hrvatski skijaš

Jedino mjesto gdje niste napeti je krevet, ali ni tamo situacija nije sasvim bajna. Sinoć smo imali zabavnu noć s 25-30 čvorova vjetra i nepravilnim morem. Brod poskakuje, ponire, trese se i udara takvom silinom da samo čekaš kad će se sve raspasti, osluškujući neugodne zvukove koje proizvodi oputa pod pritiskom, javio se Ivica Kostelić s broda u Atlantskom oceanu na kojem plovi sa suskiperom Callisteom Antoineom i Sašom Dropcem, trenerom iz zagrebačkog American Top Teama.

Ivica Kostelić opet krenuo preko Atlantika, pratite ga na 24sata

Cilj je stići do Azora, odakle će Ivica sam krenuti prema Normandiji jer tamo treba "vratiti" brod. A u Optimus Primeu krenut će na još mnoga putovanja, no prvo treba dovršiti ovo izazovno. Javili su se nakon tri dana plovidbe, a uskoro ćete njihove avanture moći gledati i na YouTube kanalu 24sata.

Ivica Kostelić 02:39

- Stajanje bez držanja je nemoguće. Tučemo u orcu već preko 600 nautičkih milja, a brod je nagnut 20-30 stupnjeva i svaki pokret pretvara se u alpinizam. Još jedno spavanje na stropu kabine od kojeg ne samo da niste naspavani nego vas možda ujutro iznenadi i muskulfiber - kaže Kostelić.

Kostelić se prisjetio trijumfalnih dana sa Zimskih igara: Jednom davno tri puta na Valentinovo

No nije sve tako loše jer dečki s vremena na vrijeme mogu i uživati, a MMA trener morat će se priviknuti na neke stvari. Udarci u glavu nisu mu strani, ali morska bolest je opaka.

- Sale tek mora ojačati svoje morske noge. Odmah nakon izlaska na ocean dobio je morsku bolest, koja je naizgled bila prošla poslije povraćanja, ali se jučer vratila zbog teških uvjeta. Zanimljivo, Sale u tom stanju nemoći može spavati u kokpitu, a glavu drži na vinču - objasnio je Kostelić, koji s družinom hvata kurs prema sjeveroistoku i Azorima. Inače život nije loš. Ne moramo stiskati gas jer nismo u regati. Možemo usporiti kad želimo, ne gledamo stalno u instrumente tražeći savršene brojke na njima.

Rijeka - Dinamo 1-2: 'Modri' jure prema obrani titule prvaka nakon preokreta na Rujevici!
'MODRIMA' DERBI SEZONE

Rijeka je povela pred 8118 gledatelja na Rujevici golom Marka Pjace iz penala u 50. minuti. Petković je sjajno naciljao iz slobodnjaka u 75. minuti za izjednačenje, a Hoxha je u 89. zabio za vodstvo nakon što je ušao

Evo što treba Dinamu do kraja sezone da obrani naslov prvaka
KALKULACIJE

Ako bi obje momčadi na kraju sezone imale isti broj bodova, Dinamo tu bolje stoji jer su 'plavi' od četiri međusobna derbija ove sezone pobijedili u tri (2-1, 1-0, 2-1), a jednom je bilo neriješeno (2-2)
VIDEO 24sata na Dinamovom noćnom slavlju: BBB iznenadili igrače, Ristovski pjevao s njima
LUDNICA U ZAGREBU

Nekoliko stotina navijača dočekalo je 'plave' na Maksimiru nakon pobjede Dinama nad Rijekom u derbiju. Tamo su pjevali i slavili, a cijela fešta nije predugo trajala, ipak je već bilo debelo iza jedan sat ujutro...