Više od 180 zemalja ukinulo je u međuvremenu zabranu prometa 737 Max-ova, uključujući SAD, europske zemlje, Australiju, Japan, Indiju, Maleziju i Singapur
Aviokompanije čiji su zrakoplovi Boeing 737 MAX prizemljeni u zračnim lukama više od 20 mjeseci morat će obaviti temeljiti pregled zrakoplova i obaviti sve potrebne popravke
Mogu vam jamčiti da zrakoplovi neće ponovno letjeti sve dok ne budem siguran da su najsigurnije letjelice u zračnom prometu, rekao je čelnik američke Savezne uprave za zrakoplovstvo (FAA) Stephen Dickson
Većina procijenjenog troška od 4,9 milijardi dolara bit će usmjerena u isplatu naknada Boeingovim klijentima za poremećaje u rasporedu letenja i kašnjenje isporuka, prenosi BBC.
MAX 737 prizemljen je širom svijeta u ožujku nakon pada u Etiopiji kad je poginulo svih 157 ljudi u zrakoplovu, što je bio drugi pad tog modela aviona u pet mjeseci
Čelnik Boeinga Dennis Builenburg priznao je u međuvremenu da su nesreće možda prouzročili problemi sa softverom, preuzimajući odgovornost za njihovo uklanjanje
Izvješće predlaže Boeingu da provjeri sustav kontrole zrakoplova, a zrakoplovnim vlastima da potvrde da je problem riješen prije nego dopuste da taj model aviona ponovno poleti
Boeing je objavio smjernice za pilote oko gašenja automatskog sustava za sprečavanje gubitka uzgona uslijed smrtonosnog rušenja zrakoplova u Indoneziji prije manje od pet mjeseci
Američki sigurnosni stručnjaci analizirali su podatke crne kutije etiopskog zrakoplova na letu 302. Preliminarno izvješće očekuje se sljedeći tjedan, rekli su američki dužnosnici
Na brifingu za novinare predstavnici kompanije kazali su izmjene ne treba tumačiti kao priznanje da je upravo sustav MCAS prouzročio nesreće
Zrakoplov se nalazio na putu u spremište pošto su zrakoplovne vlasti diljem svijeta zabranile letenje avionima tipa Boeing 737 MAX 8 i MAX 9, nakon što se 10. ožujka zrakoplov toga tipa srušio u Etiopiji