Upravo su zaposlenici najveća snaga Hrvatske pošte i zato je upravljanje ljudskim resursima jedan od važnijih dijelova razvojne Strategije Pošta2022..
Akademija Hrvatske pošte je centar znanja, ali i vještina
Hrvatska pošta je tvrtka velikih brojki, o čemu najbolje govori gotovo 10000 zaposlenih, 1016 poštanskih ureda te 39 milijuna prijeđenih kilometara i 500 milijuna izvršenih usluga i transakcija godišnje. A upravo su zaposlenici najveća snaga Hrvatske pošte i zato je upravljanje ljudskim resursima jedan od važnijih dijelova razvojne Strategije Pošta2022.
Razvoj kompetencija zaposlenika strateška je inicijativa kojoj je cilj kontinuirano unaprjeđivanje znanja i vještina, te je s tom svrhom pokrenuta Akademija Hrvatske pošte koja je s radom počela u listopadu 2017. Sastavljena od internih predavača, Akademija razvija znanja zaposlenika o svim procesima tvrtke, tehnološkim vještinama, i menadžerskim vještinama, i znanjima. To uključuje i obvezno certificiranje rukovodećega kadra tvrtke.
- Osnivanje Akademije Hrvatske pošte važna je inicijativa koja omogućava da naši zaposlenici kontinuirano unaprjeđuju svoja znanja i vještine, a paralelno postižu bolje upoznavanje procesa rada unutar tvrtke. Akademija našim zaposlenicima služi kao centar tehnoloških znanja i menadžerskih vještina. Velika važnost pridaje se timskom radu te internom prijenosu stečenog znanja među kolegama, pa tako obrazujući rukovodeći kadar obrazujemo i uvodimo promjene u cijeloj organizaciji - kaže Mario Babić, izvršni direktor Ureda za upravljanje ljudskim resursima.
Cilj Akademije Hrvatske pošte je, naglašava, pružanje stručnih poštanskih i općih menadžerskih znanja njenim polaznicima, čime se omogućava kontinuirano unaprjeđivanje znanja i vještina zaposlenika.
- Do sada imamo tri naraštaja polaznika koja su tijekom nastavnih modula obrađivali poštansku tehnologiju te cjeline o općim menadžerskim znanjima. Također, pošto se grupe polaznika dijele na više razina menadžmenta, prilagodili smo module zahtjevima njihovoga posla. Tako izvršni direktori kroz pohađanje Akademije stječu detaljnije znanje u upravljanju promjenom, leadershipu, vođenju tima, prezentacijskim vještinama i osobnoj učinkovitosti, dok je za srednji i niži menadžment program više baziran na komunikacijskim vještinama u službi razvoja prodajnog potencijala, vođenju i motiviranju tima, ulogama i odgovornosti voditelja, upravljanju osobnom učinkovitosti te upravljanje očekivanjima klijenata i rješavanje pritužbi. Naravno, polaznici nisu samo izvršni direktori ureda Uprave ili divizija već i njihovi pomoćnici, ostali direktori i voditelji u poduzeću - objašnjava Mario Babić i naglašava da zaposlenici aktivno sudjeluju u radu Akademije. Program, koji je pripremljen za polaznike Akademije, uz stručne vanjske predavače prenose i interni stručnjaci Pošte.
- Očekuje se da će usvajanje znanja i kompetencija o temeljnom poštanskom poslovanju i menadžmentu potaknuti daljnji razvoj i napredak temeljnog poslovanja same tvrtke. Hrvatska pošta jedan je od najvećih poslodavaca u Hrvatskoj s gotovo 10000 zaposlenih i želimo da se njima kvalitetno upravlja - kaže.