Obavijesti

Tech

Komentari 31

Audi A4 je pravi primjer onoga što izdvaja aute premium klase

Audi A4 je pravi primjer onoga što izdvaja aute premium klase
10

Isprobali smo redizajnirani Audi A4 koji oduševljava i u prosječnoj verziji. Oduševljava materijalima i kvalitetom izrade no svoje najveće kvalitete pokazuje prvenstveno u vožnji

VIDEO

Audi A4 je redizajnom još dodatno uljepšan, ali je ostao elegantna ne previše upadljiva limuzina koja prvenstveno privlači poslovne korisnike. Kada uđete u automobil fasciniraju vas odlični materijali, dobar izgled, napredna oprema pa čak i miris. Ipak, potpunu sliku auta i onoga što znači premium dobijete tek u vožnji. A4 je odličan u svakoj situaciji na cesti.

Motor sa 163 KS i više je nego dovoljan i ubrzanja su vrhunska. No i ako stisnete gas do daske nećete imati dojam da se auto muči. Skladno će ubrzavati uz gotovo neprimjetne promjene brzina vrhunskog automatika. I potrošnja od 6,4 l/100 km u gradu na testu je odličan rezultat. Ovjes je vrlo sposoban u zavojima i istodobno izuzetno komforan, upravljač precizan, zvučna izolacija vrhunska i redizajnom se A4 po svemu približio A6.

Najvažnija novost u unutrašnjosti je da se multimedijom koja ima mnogo više mogućnosti više ne upravlja kontrolerom već dodirnim zaslonom. I dok će nekoga to zasmetati drugi će pozdraviti ovaj zaokret Audija, dodirni zasloni su ipak naša svakodnevica pa je logično da je i Audi odustao od odvojenog kontrolera kojim se upravljalo infotainmentom. Dobra strana ovoga je da je na središnjoj konzoli oslobođeno mnogo mjesta jer je ručica mjenjača malena, a kontrolera više nema. Digitalni instrumenti su odlični, po nama najbolji u klasi. Kada sagledamo sve, ovo je automobil kojem je gotovo nemoguće naći manu.

TEHNIČKI PODACI:
masa: 1495 kg
dimenzije: 476x185x143 cm
obujam: 1968 ccm
snaga: 120 kW/163 KS  
0-100 km/h: 8,2 s
najveća brzina: 228 km/h
potrošnja: 4,1 l/100 km
cijena: 355.523 kn (testni model), 286.332 kn (osnovni model)

Testirani Audi A4 35 TDI S Tronic Advanced+ u opremi ima LED svjetla, grijana sjedala, trozonsku klimu, dodirni zaslon promjera 10,1”, digitalne instrumente, alunaplatke 17”...

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 31

VIDEO

VIDEO Ovo je prvi svjetski sustav za presađivanje glave: 'To je nekad bilo nezamislivo...'
ROBOT SVE ODRAĐUJE

VIDEO Ovo je prvi svjetski sustav za presađivanje glave: 'To je nekad bilo nezamislivo...'

Prvi svjetski 'sustav za presađivanje glave' je predstavljen javnosti s nadom da će početi s radom u roku od osam godina

Izvješće Amerikanaca: BMW, Jaguar i Volkswagen koristili zabranjene kineske dijelove
CARINSKI RAT

Izvješće Amerikanaca: BMW, Jaguar i Volkswagen koristili zabranjene kineske dijelove

BMW je uvozio automobile, Jaguar Land Rover dijelove, a Volkswagen je proizvodio automobile s dijelovima kineske grupe Sichuan Jingweida Technology, koja je u SAD-u zabranjena zbog prisilnog rada Ujgura, stoji u izvješću odbora američkog Senata za financije.
Stellantis upozorava: Carine na kineske aute mogu potaknuti inflaciju i neće riješiti problem
CARINSKI RAT

Stellantis upozorava: Carine na kineske aute mogu potaknuti inflaciju i neće riješiti problem

Carine na uvoz kineskih vozila u Europu i SAD "velika su zamka za zemlje koje ih se odluče uvesti", a zapadne proizvođače automobila neće poštedjeti restrukturiranja