Boeing 787 Dreamliner nudi komfor, monitore osjetljive na dodir, a poseban sustav unutar zrakoplova stvara višu razinu vlažnosti zraka što sprečava sušenje grla i nosa
Avioni nove generacije lete u tišini i bez pritiska u ušima
Poput navijača na nogometnom stadionu, s visoko podignutim plavo-bijelim šalovima stotine radnika Boeinga bodrilo je prodaju novog najmodernijeg putničkog zrakoplova na emotivnoj ceremoniji u Everettu u državi Washington. Nakon više od dvije godine kašnjenja na pisti se pojavio Boeing 787 Dreamliner, a predsjednik uprave Boeinga Jim Albaugh predao je ključeve predsjedniku japanske kompanije All Nippon Airways.
Dreamliner je tada djevičanski tiho uzletio o prema dalekom Japanu. Tiho, jer je 50 posto aviona napravljeno od laganih, a čvrstih kompozitnih materijala poput ugljikova vlakna i snažne high tech plastike, a ne kao do sada od aluminija. Inovacija je omogućila bolji dizajn zrakoplova, mnogo manju buku unutar i izvan aviona, ugradnju velikih prozora s elektroničkim sjenilima, a na velikim visinama putnici neće osjećati neugodan pritisak u ušima. Također najmoderniji Rolls Royce motori trošit će dvadesetak posto manje goriva, a avion će bez spuštanja moći preletjeti do 15,750 kilometara. U komfornim sjedalima putnici će se moći izvaliti te vrijeme kratiti pred 17-inčnim monitorima osjetljivim na dodir. Jedan Dreamliner košta nešto više od 1,1 milijarde kuna.
Dreamliner klizi nebom
Projektiranje, dizajniranje i izrada zrakoplova koštala je Boeing više od 60 milijardi dolara. Zbog laganih materijala avionom je iznimno lako upravljati.
Pruža potpuni komfor
Ovisno o modelu i razmještaju sjedišta u Boeing 787 Dreamliner može se ugodno smjestiti od 210 do 290 putnika. Dužine je od 56 do 63 metra.
Vlažna tehnologija
Poseban sustav unutar zrakoplova stvara višu razinu vlažnosti zraka što sprečava sušenje grla i nosa te kašljanje putnika.