Obavijesti

Tech

Komentari 36

Bolji u vožnji i prostraniji: U Hrvatsku je stigla nova 'trojka'

Bolji u vožnji i prostraniji: U Hrvatsku je stigla nova 'trojka'
7

Novi BMW 3 mnogo je sposobniji u vožnji i nešto prostraniji od prethodnika. Nude se tri dizelska motora i jedan benzinski. Osnovni model stoji 302.901 kn

VIDEO

Prezentacijom u Zagrebu službeno je obilježen dolazak novog BMW-a serije 3 u Hrvatsku.  

Sedma generacija najprodavanijeg i najpopularnijega BMW-a, u Hrvatskoj kao i u svijetu, izazvala je veliki interes i prije službenog početka prodaje. O iznimnom zanimanju kupaca za novi model govori to da su u prodajnim salonima prvi vlasnici već preuzeli ključeve svoje nove serije 3. 

Fabian Kirchbauer Photography

Sportska limuzina srednje klase dijeli platformu i velik dio tehnologije s novim modelima serija 5 i 7 što dovoljno govori o kako je naprednom autu riječ. Na atraktivno dizajniranom automobilu u oči prvo upada velika prednja maska, popularni “bubrezi” opremljeni letvicama koji po potrebi otvaraju i zatvaraju otvore na maski te tako pomažu da se postigne odlični aerodinamički koeficijent koji iznosi 0,23. Stražnji dio također se osjetno razlikuje od onog kod prethodnika tako da je novi BMW prepoznatljiv već na prvi pogled.

Fabian Kirchbauer Photography


Novi BMW serije 3 je do 55 kilograma lakši uz 50% kruću konstrukciju što uz napredniji ovjes jamči osjetno bolja vozna svojstva.

Novi BMW serije 3 osjetno je veći od prethodnika. Duži je gotovo devet centimetara, što kao posljedicu ima više prostora u unutrašnjosti. Prtljažnik nije povećan te u njega i dalje stane 480 litara.

Fabian Kirchbauer Photography

Ponuda motora se za sada sastoji pretežno od dizelaša. 

Osnovu predstavlja četverocilindrični 318d snage 150 KS, a iznad njega je smješten 320d koji također ima četverocilindrični motor sa 190 KS čija potrošnja, prema tehničkim podacima, iznosi samo 4,4 l/100 kilometara. Isti motor, koji bi se mogao pokazati najprodavanijim, nudi se i u kombinaciji s pogonom na sve kotače. Vrh ponude predstavlja 330d sa šesterocilindričnim motorom snage 265 KS. Za sada se nudi samo jedan benzinski motor. Šesterocilindrični agregat u 330i razvija 258 KS.  Pretpostavlja se da će se ponuda motora s vremenom proširiti, između ostalog i slabijim dizelskim modelom.

Cijena osnovnog modela 318d iznosi 302.901 kunu, a najskuplji 330d stoji 408.095 kuna. 

Još bolji izgled uz dodatnu opremu

Fabian Kirchbauer Photography

Da ne bi bilo zabune, neće svaki primjerak nove serije 3 izgledati tako dobro kao ovaj na slici. Riječ je o top modelu 330i koji, uz to, ima i M Sport-Paket zaslužan za dodatne detalje na prednjem i stražnjem dijelu. 

Moderna unutrašnjost s klasičnim detaljima

Fabian Kirchbauer Photography

Pozicija sjedenja u sportskim sjedalima je niska, sve je nadohvat ruke, središnji dio je blago nakošen prema vozaču. Sve ovo je tipično BMW. Digitalni instrumenti (Live Cockpit Professional) novost su, kao i veliki središnji zaslon koji u ovoj trojci ima čak 10,2”.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 36
VIDEO

Isprobali smo 360 Botslab Kids Watch E3 pametni sat za djecu
UVIJEK ONLINE

Isprobali smo 360 Botslab Kids Watch E3 pametni sat za djecu

Pametni sat za djecu E3 dolazi s jednostavnim sučeljem koje će djeca lako svladati, roditelji preko mobilne veze mogu pratiti lokaciju i kontaktirati mališane, a sat ima i kameru

Najpametniji znakovi Zodijaka: 'Najposebniji' je na vrhu liste
SLAŽETE SE?

Najpametniji znakovi Zodijaka: 'Najposebniji' je na vrhu liste

Naravno, svaki horoskopski znak je 'pametan' na svoj način, ali kada je riječ o inteligenciji, duhovitosti i analitičkoj sposobnosti, ovo su horoskopski znakovi koji po mišljenju astrologa imaju najviše prednosti
Dan prije smrti je plakao, htjeli su da propusti utrku, odbio je...
AYRTON SENNA: 30 GODINA OD SMRTI

Dan prije smrti je plakao, htjeli su da propusti utrku, odbio je...

Ayrton Senna poginuo je 1. svibnja 1994. u Imoli kad se s 310 km/h zabio u zid. Bio je jedan od najvećih vozača Formule 1 u povijesti, a njegovo rivalstvo s Alainom Prostom bilo je više od sporta