Obavijesti

Tech

Komentari 50

Čelnik francuskog dobavljača: Europa neće zaustaviti jeftini kineski uvoz električnih auta

Čelnik francuskog dobavljača: Europa neće zaustaviti jeftini kineski uvoz električnih auta

Europski potrošači žele jeftino električno vozilo, a Kina proizvodi dobra vozila, istaknuo je šef francuske tvrtke, dodavši je taj problem „opasniji” za Europu nego za SAD

Troškovi proizvodnje električnog vozila u Kini manji su za 10.000 eura nego u Europi, upozorio je čelnik francuskog dobavljača autodijelova Forvia Patrick Koller, procijenivši da Europa neće moći zaustaviti jeftini kineski uvoz.

Europa je relativno otvorena za uvoz vozila iz Kine, a europski regulatori smatraju ih vrlo sigurnima, navodi Reuters.

Europski potrošači žele jeftino električno vozilo, a Kina proizvodi dobra vozila, istaknuo je šef francuske tvrtke, dodavši je taj problem „opasniji” za Europu nego za SAD, koji je ograničio udio kineskih proizvođača u domaćem tržištu visokim carinama.

U Europi je prosječna cijena električnih automobila porasla s gotovo 49 tisuća eura u 2015. na gotovo 56 tisuća eura, a u SAD-u s 53 tisuće na 65 tisuće eura, prema istraživanju JATO Dynamicsa.

Norveška prva u svijetu po prodaji električnih automobila, no vlada ih od sada oporezuje
Norveška prva u svijetu po prodaji električnih automobila, no vlada ih od sada oporezuje

U Kini je u istom razdoblju pala s gotovo 67 tisuća na 32 tisuće eura i električni su automobili sada jeftiniji od benzinca, pokazuju podaci te savjetodavne tvrtke.

Kineske tvrtke proizvode jeftinija električna vozila zahvaljujući nižim troškovima rada, istraživanja i razvoja i manjoj kapitalnoj potrošnji u usporedbi s europskom konkurencijom.

Prema francuskoj konzultantskoj kući za automobile Inovev, Kina ima otprilike 5,8 posto udjela u europskom tržištu električnih vozila koji će snažno rasti u idućim godinama jer će kineski brendovi proizvoditi sve jeftinije modele.

Forvia je francuski multinacionalni proizvođač automobilskih dijelova, nastao spajanjem francuske Faurecije i njemačke Helle. Njegovi su klijenti brojni kineski proizvođači automobila, uključujući BYD, ali i Volkswagen, Daimler, Toyotu i Teslu.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 50
Evo koliko biste ostarili da 50 godina provedete na Marsu!
ZNANSTVENI RAD

Evo koliko biste ostarili da 50 godina provedete na Marsu!

Fizičari s američkog Nacionalnog instituta za standarde i tehnologiju (NIST) po prvi su put izračunali koliko brže teče vrijeme na Marsu u odnosu na Zemlju
Lažni AI profili pop zvijezda od fanova izvukli milijarde dolara
VELIKA KRAĐA POMOĆU AI

Lažni AI profili pop zvijezda od fanova izvukli milijarde dolara

Prevaranti sve češće koriste AI da bi izgledali kao poznati glazbenici na društvenim mrežama. Novo izvješće tvrdi da su takve prevare u 2025. godini fanove koštale 5,3 milijarde dolara, a najčešće mete bili su fanovi Taylor Swift i Sabrine Carpenter
Kineski udarac: Potajno izradili stroj za čipove koji Zapad brani
'ŽELIMO IH IZBACITI'

Kineski udarac: Potajno izradili stroj za čipove koji Zapad brani

Ovaj proboj kruna je šestogodišnje vladine inicijative za postizanje neovisnosti u proizvodnji poluvodiča, jednog od najviših prioriteta predsjednika Xi Jinpinga.