Obavijesti

Tech

Komentari 50

Čelnik francuskog dobavljača: Europa neće zaustaviti jeftini kineski uvoz električnih auta

Čelnik francuskog dobavljača: Europa neće zaustaviti jeftini kineski uvoz električnih auta

Europski potrošači žele jeftino električno vozilo, a Kina proizvodi dobra vozila, istaknuo je šef francuske tvrtke, dodavši je taj problem „opasniji” za Europu nego za SAD

VIDEO

Troškovi proizvodnje električnog vozila u Kini manji su za 10.000 eura nego u Europi, upozorio je čelnik francuskog dobavljača autodijelova Forvia Patrick Koller, procijenivši da Europa neće moći zaustaviti jeftini kineski uvoz.

Europa je relativno otvorena za uvoz vozila iz Kine, a europski regulatori smatraju ih vrlo sigurnima, navodi Reuters.

Europski potrošači žele jeftino električno vozilo, a Kina proizvodi dobra vozila, istaknuo je šef francuske tvrtke, dodavši je taj problem „opasniji” za Europu nego za SAD, koji je ograničio udio kineskih proizvođača u domaćem tržištu visokim carinama.

U Europi je prosječna cijena električnih automobila porasla s gotovo 49 tisuća eura u 2015. na gotovo 56 tisuća eura, a u SAD-u s 53 tisuće na 65 tisuće eura, prema istraživanju JATO Dynamicsa.

Norveška prva u svijetu po prodaji električnih automobila, no vlada ih od sada oporezuje
Norveška prva u svijetu po prodaji električnih automobila, no vlada ih od sada oporezuje

U Kini je u istom razdoblju pala s gotovo 67 tisuća na 32 tisuće eura i električni su automobili sada jeftiniji od benzinca, pokazuju podaci te savjetodavne tvrtke.

Kineske tvrtke proizvode jeftinija električna vozila zahvaljujući nižim troškovima rada, istraživanja i razvoja i manjoj kapitalnoj potrošnji u usporedbi s europskom konkurencijom.

Prema francuskoj konzultantskoj kući za automobile Inovev, Kina ima otprilike 5,8 posto udjela u europskom tržištu električnih vozila koji će snažno rasti u idućim godinama jer će kineski brendovi proizvoditi sve jeftinije modele.

Forvia je francuski multinacionalni proizvođač automobilskih dijelova, nastao spajanjem francuske Faurecije i njemačke Helle. Njegovi su klijenti brojni kineski proizvođači automobila, uključujući BYD, ali i Volkswagen, Daimler, Toyotu i Teslu.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 50
VIDEO

Petković otkrio: Nikad neću odjenuti dres Hajduka! Mog oca tražili su novac za poguranac
VATRENI AS OTVORENO

Petković otkrio: Nikad neću odjenuti dres Hajduka! Mog oca tražili su novac za poguranac

Nikad nisam stigao zahvaliti Mariju Budimiru za prvi gol u Dinamu, pet puta kaznili su me zbog kašnjenja, a u Dinamu je minuta kašnjenja 100 eura! Stotine Brazilaca prijetile su mi smrću nakon gola na SP-u...

U Južnoj Koreji rijetko ćete sresti osobe s dioptrijskim naočalama: Znate li zašto?
'RENTATE' LI SVOJ VID?

U Južnoj Koreji rijetko ćete sresti osobe s dioptrijskim naočalama: Znate li zašto?

Iako je to na našim prostorima možda nepojmljivo, u južnokorejskoj kulturi smatraju da, ako osobe starije od 20 godina nose naočale za vid, imaju 'loše roditelje' koji na vrijeme nisu ispravili dioptriju djetetu kad je to bilo potrebno
Gdje su Hajdukovi juniori točno godinu dana nakon finala LP-a?
OBLJETNICA VELIKOG USPJEHA

Gdje su Hajdukovi juniori točno godinu dana nakon finala LP-a?

Finale Lige prvaka mladih najveći je uspjeh Hajdukove akademije, ali malo je igrača dobilo priliku u seniorima. Dijelom zbog odluke čelnika kluba da jure naslov prvaka, dijelom jer se sami nisu izborili za minutažu