Obavijesti

Tech

Komentari 0

Digitalni učenički inkubator: Nagrade za najbolje kreativne ideje učenicima i mentorima

Digitalni učenički inkubator: Nagrade za najbolje kreativne ideje učenicima i mentorima
1

U Digitalnom učeničkom inkubatoru mogu sudjelovati učenici viših razreda osnovne škole i srednje škole iz cijele Hrvatske, a prijaviti se mogu besplatno sve do 14. veljače 2022. na web stranici projekta

Nakon odličnog starta s 2000 prijavljenih sudionika, više od 160 uključenih škola iz svih krajeva Hrvatske i 170 razvijenih inovativnih projekata u 2021. godini, nastavlja se Digitalni učenički inkubator - zapažena inicijativa Instituta za inovacije, Školske knjige i Znanstvenog centra izvrsnosti za školsku efikasnost i menadžment. Riječ je o mrežnom projektu kojim se razvijaju kreativni i poduzetnički potencijali učenika osnovnih i srednjih škola kako bi se neprekidno stvarale nove generacije kreativaca i inovatora budućnosti.

U Digitalnom učeničkom inkubatoru mogu sudjelovati učenici viših razreda osnovne škole i srednje škole iz cijele Hrvatske, a prijaviti se mogu besplatno sve do 14. veljače 2022. na web stranici projekta. Cilj je projekta potaknuti učenike da se povežu i razmjenjuju zanimljive ideje i teme te da vježbaju apstraktno i kritički promišljati.

'Angažirajte se u onome što vam je važno'

Tri tima s najinovativnijim projektima imaju priliku osvojiti vrijedne nagrade u kategoriji osnovnih i srednjih škola, a posebno priznanje "Mentor inovatorˮ dodijelit će se učiteljima i profesorima koji su znatno pridonijeli razvoju kreativnosti svojih učenika. Jednako tako osnovna i srednja škola koje ostvare najzapaženije rezultate među svim timovima koji su uspješno završili Digitalni učenički inkubator osvojit će titulu "Škola za inovacijeˮ - nagradu za najinovativniju osnovnu i srednju školu u Hrvatskoj.

O ključnim vrijednostima govori voditelj projekta Filip Vrhovnik:

- Digitalni učenički inkubator izvrsna je prilika za učenike da se angažiraju u stvarima koje ih zanimaju i ispunjavaju te da nauče kako od vlastitih ideja stvoriti nešto konkretno, opipljivo i vrijedno. Cilj nam je projektom izgraditi zajednicu onih koji žele dodatno razvijati sebe i svoje potencijale te postati pravi mladi genijalci i inovatori. Da bi u tome uspjeli, potrebno je stalno trenirati svoj mozak, postavljati sebi pitanja i usvajati nova znanja, vještine i perspektive, a upravo sve to i provodimo u Digitalnom učeničkom inkubatoru.

Happy group of friends with their hands together in the middle

Učenici će najprije sudjelovati u edukativnom programu u kojem će razvijati znanja i vještine budućnosti uz istaknute profesore i stručnjake. Odgovore na pitanje kako kreativnost, inovacije i poduzetništvo funkcioniraju u praksi dobit će od samih poduzetnika među kojima je prošle godine bio i mladi Albert Gajšak čiji je put u uspješno poduzetništvo započeo upravo u školskim klupama i s kojim se školarci lako mogu poistovjetiti.

- U ovom projektu mladi ljudi mogu čuti savjete i preporuke nekih od najboljih stručnjaka i poduzetnika u našoj zemlji koji ih mogu potaknuti na daljnji rast i razvoj vlastitih ideja. Mlade najviše moramo naučiti osobnom liderstvu i tomu da mogu sanjati i zamisliti što god žele te da preuzmu odgovornost za svoj život i ne traže isprike, nego prilike. Oni koji sanjaju velike snove obično ih i ostvare. Ovim projektom želimo dati mladima novu nadu koja je jača od straha koji su nam usadili mnogi u našem odrastanju i učiniti poduzetnike liderima našeg društva - kaže poduzetnik Ognjen Bagatin, jedan od edukatora u projektu.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”
JOŠ JEDNA AI BOŽIĆNA REKLAMA

McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”

McDonald’s Nizozemska morao je povući novu AI božićnu reklamu nakon vala kritika da je “jeziva”, “bez duše” i potpuno promašene poruke. U reklami je Božić prikazan kao “najgore doba godine”, a rješenje je - sakriti se u McDonald’su do siječnja.
Bankrotirao tvorac Roombe, korisnici u strahu: 'Hoće li nam usisavači prestati raditi?'
ROBOTI NA SAMRTI?

Bankrotirao tvorac Roombe, korisnici u strahu: 'Hoće li nam usisavači prestati raditi?'

Unatoč crnim vijestima, za sada nema razloga za paniku. iRobot je pokrenuo unaprijed dogovoreni stečajni postupak, što znači da će kontrolu nad tvrtkom preuzeti njezin najveći vjerovnik i proizvođač, kineska tvrtka Shenzhen Picea Robotics.