Ubrzo nakon razornog potresa u Nepalu mnogi tehnološki divovi odlučili su pomoći unesrećenima. Nude pomoć u lociranju osoba te besplatne pozive za Nepal.
Dok se Nepal bori s tragedijom i tehnološki divovi im pomažu
Unesrećenima u Nepalu nakon razornog potresa u pomoć su priskočili i američki tehnološki divovi Apple, Google, Facebook i Twitter.
Vrlo brzo nakon potresa Google je pokrenuo svoju uslugu Person Finder kako bi pomogao u bržem lociranju osoba u ugroženom području. Korisnici ove usluge mogu napisati koga pokušavaju pronaći, ili o kome imaju informacije. Ovaj je servis uspješno korišten i nakon katastrofalnog potresa na Haitiju. Također, Google je smanjio cijenu međunarodnog poziva za Nepal na usluzi Google Voice sa 19 centi na samo 1 cent po minuti, prenosi CNET.
Ubrzo nakon potresa Facebook je aktivirao uslugu Safety Check (sigurnosna provjera), koja na sličan način poput Googleovog Person Findera omogućuje onima u ugroženim područjima da obitelji i prijateljima lakše prenesu vijest da su dobro.
Apple je u suradnji s američkim Crvenim križom pokrenuo humanitarnu akciju i pozvao korisnike iTunesa da doniraju novac za pomoć žrtvama, a sve donacije će u 100 postotnim iznosima uplatiti Crvenom križu za pomoć preživjelima, a telekom operateri u SAD-u nude besplatne pozive prema Nepalu.
Humanitarnu akciju podupire i Twitter preko raznih neprofitnih organizacija, uključujući i UNICEF.
Tehnološke kompanije su se udružile u pomoći žrtvama katastrofe i 2011. godine kada je tsunami pogodio Japan.