Naglašeno sportski dizajn podsjeća na Alfin kompakt s primjesama Impreze. Auris je sada znatno agresivniji vizualno i u vožnji. Kod nas će stajati 115.900 kuna
Dosadi je kraj, nova Toyota Auris sad je japanska Giulietta
Japanci su u “ring” poslali novi Auris, koji bi se u kompaktnoj klasi trebao izboriti izdržljivošću i opremom. Isprobali smo ga u Lisabonu. Cijena novog modela je povoljna, kreće od 115.900 kuna, što je svakako prednost. Pouzdanost? Sjećamo se starih Corolla koje su i nakon pola milijuna kilometara “radile kao švicarski sat”. Japanca prati epitet izdržljivog igrača, pouzdanog i udobnog, koji guta kilometre. Ne vidimo razloga da tako ne bude i s novim modelom.
U dizelskoj konkurenciji glavni je adut 1.4-litreni dizelaš (90 KS, 133.000 kuna), dok ulazni benzinac sa 1.33 motorom od 99 KS treba tjerati u više okretaje. U zavojima Auris leži dobro, upravlja bez problema, a u prilog mu ide i preglednost. Oprema osnovnog modela s devet zračnih jastuka, sustavom Hill asist i LED dnevnim svjetlima je vrlo solidna.
Ono što će nove kupce privući ili pak odbiti, je izgled. Sportski nizak, sa stražnjim krajem koji neodoljivo podsjeća na talijansku Alfu, a prednjim koji vuče na Subaru Imprezu. Unutra su novi materijali, no dizajn unutrašnjosti ne oduzima dah. Na tržište u Hrvatskoj dolazi tijekom ožujka.
Smanjena potrošnja
Bolja aerodinamika, smanjenje visine za 5,5 cm i 40 kg manja masa smanjuju potrošnju kod svih izvedbi.
Četiri motora
Pored osnovnog benzinca (99 KS) tu je i 1.6 sa 132 KS. Osnovni dizelski motor ima 90 KS, a najuvjerljivije djeluje snažni 2.0 dizelaš sa 126 KS.