Obavijesti

Tech

Komentari 10

Dostojan nasljednik VW ikone: Nova Buba pun je pogodak

Dostojan nasljednik VW ikone: Nova Buba pun je pogodak
6

Druga reinkarnacija Bube pun je pogodak. Ne samo da je dizajn puno pogođeniji, nego je Buba utjelovila i kvalitete originala šarmantnost, praktičnosti i pristupačnost

VIDEO

Nova Buba jedan je od najugodnijih noviteta koje je Volkswagen predstavio u proteklih nekoliko godina. Automobilu prepoznatljivog dizajna, istinskoj ikoni 20 stoljeća, konačno je vraćen stari sjaj popraćen duhom modernosti i snažnog imidža. Upravo ono što je New Beetleu nedostajalo - karizma prošlosti. Ovim modelom Volkswagen se vraća korijenima.

Vidljivo je to već pri prvom pogledu na automobil. Unatoč robusnijem i dinamičnijem dizajnu nova Buba neodoljivo podsjeća na svoju slavnu prethodnicu. Upravo je novopronađen stil zaslužan za pozitivne reakcije muškog dijela kupaca, važan element koji je izostao u slučaju New Beetlea.Koliko su u Volkswagenu ponosni na  slavnu povijest ovog modela dokazuje i uređenje interijera u kojemu je svega nekoliko detalja preuzeto iz drugih kućnih modela. Buba nastoji biti jedinstvena i to joj svakako polazi za rukom. Jednostavna i elegantna armaturna ploča s diskretno ukomponiranim nazivom modela detalj je koji daje pečat snažnom karakteru koji se osjeća već pri samom sjedanju za upravljač. Osim napretka po pitanju materijala i kvalitete završne obrade veliki napredak učinjen je i u pogledu praktičnosti, ali i prostranosti. 

Unutrašnjost nove Bube tako pruža obilje prostora za dvoje, te sasvim dovoljno za četvero putnika. Volumen prtljažnika sada je isti kao kod Golfa i u potpunosti će zadovoljiti potrebe mlade obitelji. Nova Buba podjednako oduševljava i u vožnji. Unatoč tvrđe podešenom ovjesu upijanje neravnina na visokoj je razini, a stabilnost automobila prilikom dinamičnije vožnje rijetko je kada narušena. Minus upućujemo tek glomaznim i masivnim vratima koja otežavaju izlazak.

Uglađen i štedljiv 1.2 motor

Moderan benzinac s turbo punjačem iz malenog obujma razvija 105 KS. Karakteriziraju ga tih i miran rad, linearno razvijanje snage te brz odaziv na gas. Na testu smo prosječno trošili tek 6,5 l/100 km.

Prtljažnik i cijena kao kod Golfa

Nova Buba ne samo da posprema istu količinu prtljage, nego ima i istu cijenu kao Golf. Isto opremljen Golf s istim motorom stoji točno koliko i nova Buba što će zasigurno mnoge kupce staviti pred veliku dilemu.

VW Beetle 1.2 TSI

masa: 1349 kg
dimenzije: 427x180x148cm
obujam:  1197 ccm
snaga:  77 kW/105 KS  
ubrzanje (0-100 km/h):  10,9 s
najveća brzina: 180 km/h
potrošnja:  5,9 l /100 km
cijena:  157.110 kuna (testni model)  145.620 kuna (bez doplata)
konkurencija: Mini Clubman, Opel Astra, Ford Focus, Renault Mégane

PLUS: dobro pogođen dizajn, imidž, performanse, vozne karakteristike, uređenje interijera, niska potrošnja, preglednost, ugodna vozačka pozicija, upravljivost
MINUS: velika vrata otežavaju izlazak, motor anemičan na niskim okretajima, mali kotači ne pristaju dizajnu

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 10
VIDEO

Isprobali smo 360 Botslab Kids Watch E3 pametni sat za djecu
UVIJEK ONLINE

Isprobali smo 360 Botslab Kids Watch E3 pametni sat za djecu

Pametni sat za djecu E3 dolazi s jednostavnim sučeljem koje će djeca lako svladati, roditelji preko mobilne veze mogu pratiti lokaciju i kontaktirati mališane, a sat ima i kameru

Najpametniji znakovi Zodijaka: 'Najposebniji' je na vrhu liste
SLAŽETE SE?

Najpametniji znakovi Zodijaka: 'Najposebniji' je na vrhu liste

Naravno, svaki horoskopski znak je 'pametan' na svoj način, ali kada je riječ o inteligenciji, duhovitosti i analitičkoj sposobnosti, ovo su horoskopski znakovi koji po mišljenju astrologa imaju najviše prednosti
Dan prije smrti je plakao, htjeli su da propusti utrku, odbio je...
AYRTON SENNA: 30 GODINA OD SMRTI

Dan prije smrti je plakao, htjeli su da propusti utrku, odbio je...

Ayrton Senna poginuo je 1. svibnja 1994. u Imoli kad se s 310 km/h zabio u zid. Bio je jedan od najvećih vozača Formule 1 u povijesti, a njegovo rivalstvo s Alainom Prostom bilo je više od sporta