Obavijesti

Tech

Komentari 115

E. Musk: Pizzerija na Marsu? Zašto ne, to je odlična prilika!

E. Musk: Pizzerija na Marsu? Zašto ne, to je odlična prilika!
3

Jeftinija putovanja na Mars mogla bi stvoriti poslovne prilike za one koji se odluče otići - kaže Musk. Objašnjava kako će tamo ljudi morati stvoriti sve ispočetka

Želite li biti vlasnik prve pizzerije na Marsu? Elon Musk, čelnik SpaceX-a, smatra da biste trebali pokušati. On je uvjeren da Mars može biti izvanredno mjesto za poduzetnike svih vrsta u trenutku kada letovi na taj planet budu financijski dostupniji. 

- Jeftinija putovanja na Mars mogla bi stvoriti nevjerojatne poslovne prilike za one koji se odluče napustiti Zemlju - kaže Musk.

Objašnjava kako će tamo ljudi morati stvoriti sve ispočetka, od prve pizzerije pa sve do tvornica i rudnika, piše Mashable

- Ipak, moramo biti svjesni da će neke stvari biti drukčije od onih na koje smo navikli na Zemlji - upozorio je Elon. 

Musk se već duže vrijeme zalaže za slanje ljudi na Mars, a jednom je čak izjavio i da bi bio spreman jednoga dana odletjeti na Crveni planet i tamo umrijeti. 

Ostvare li se planovi programa Mars One, prva ljudska kolonija na tom planetu mogla bi biti uspostavljena oko 2025. godine. 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 115
McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”
JOŠ JEDNA AI BOŽIĆNA REKLAMA

McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”

McDonald’s Nizozemska morao je povući novu AI božićnu reklamu nakon vala kritika da je “jeziva”, “bez duše” i potpuno promašene poruke. U reklami je Božić prikazan kao “najgore doba godine”, a rješenje je - sakriti se u McDonald’su do siječnja.
Za neke nema krize: Evo koliko je rasla prodaja luksuznih auta
ZANIMLJIV TREND U AUTOINDUSTRIJI

Za neke nema krize: Evo koliko je rasla prodaja luksuznih auta

Dok se prosječni kupci dvaput misle zbog cijena i kamata, luksuzni segment se ponaša kao da krize nema. Studija tvrdi da potražnja za autima od 100.000 dolara i više i dalje raste.