Obavijesti

Tech

Komentari 23

e-tron GT je najsnažniji Audi ikada, ubrzanjima oduzima dah

e-tron GT je najsnažniji Audi ikada, ubrzanjima oduzima dah
15

Audi je predstavio svoj novi fascinantni električni automobil. Munjevito brza sportska coupe limuzina prepuna je novih tehnologija te je izravni je konkurent Porscheu Taycanu i Teslinom Modelu S

VIDEO

S novim e-tonom GT Audi pokazuje koliko električni automobili mogu biti zabavni, brzi i fascinantni. Drugi Audijev potpuno električni model najsnažniji je Audi u povijesti. Njegova RS izvedba razvija maksimalnih 646 KS čime ovaj Audi može parirati supersportskim automobilima, no GT nije skučena sportska jurilica već prostrana sportska coupe limuzina koja svojom koncepcijom podsjeća na originalni Audi Quattro, najlegendarniji model ovog proizvođača. 

Audi RS e-tron GT

Automobil koji je danas službeno predstavljen na tržište dolazi za nekoliko mjeseci. Nudit će se dvije izvedbe, osnovni Audi e-tron GT i snažniji Audi RS e-tron GT. Osnovni model razvija 476 KS, no snaga mu nakratko, na 2,5 sekundi, u takozvanom boostu može skočiti na 530 KS. Snažniji RS ima sistemsku snagu od 590 KS, a u 'boostu' je na 2,5 sekundi raspoloživo već ranije spomenutih 646 KS. 

Audi RS e-tron GT

Performanse novog Audija oduzimaju dah. Već osnovni model do 100 km/h ubrza za 4,1 sekundu, dok RS-u za taj zadatak treba supersportskih 3,3 sekunde. maksimalna brzina osnovnog modela ograničena je na 245 km/h dok RS može pojuriti 5 km/h brže. 

Audi e-tron GT quattro / Audi RS e-tron GT

Obje izvedbe novog GT-a imaju dva motora, jedan sprijeda i jedan straga. Automatski mjenjač ima dvije brzine, a pogon je na sve kotače. Baterija neto kapaciteta 85 kWh (93 bruto) potpuno je smještena u podnici. Slabiji model bi trebao imati doseg 488 kilometara po WLTP-u, a RS tek neznatno manje - 472 kilometara.

Audi e-tron GT experience

Novi e-tron GT munjevito je brz i prilikom punjenja. Maksimalna snaga punjenja istosmjernom strujom je čak 270 kW što znači da se za pet minuta napuni dovoljno struje za 100 kilometara, a od 5 do 80 posto baterija će se u idealnim uvjetima i na odgovarajućem punjaču napuniti za manje od 23 minute. I punjenje izmjeničnom strujom prilično je brzo. Serijski punjač ima snagu 11 kW, a uz nadoplatu će se moći dobiti i onaj snage 22 kW uz kojeg se baterija napuni za manje od četiri sata. 

Audi RS e-tron GT

Audi e-tron GT izgleda odlično, a krasi ga i vrhunska aerodinamika. S koeficijentom 0,24 jedan je od najaerodinamičnijih serijskih automobila na svijetu. Dugačak je 499 cm, širok čak 196 centimetara, a visok prilično malih 141 cm. Zbog toga njegov oblik više podsjeća na snažni sportski GT automobil nego na limuzinu.

Audi RS e-tron GT

U unutrašnjosti nudi vrlo mnogo prostora, a u prtljažnik stane vrlo dobrih 405 litara. Također, ispred prednjeg poklopca e-tron GT nudi dodatni mali prtljažnik zapremine 85 litara. Unutrašnjost je sportski uređena i prepuna najmodernijih tehnologija u pogledu Infotainmenta. 

Audi RS e-tron GT

Audi se za e-tron GT potrudio razviti i poseban zvuk. Velika skupina stručnjaka godinama je snimala razne zvukove, prerađivala ih i sve njih uklopila u jedinstveni futuristički 'zvuk motora' koji e-tron proizvodi u kabini, ali i na vanjskom dijelu automobila. 

Audi RS e-tron GT

I u pogledu drugih karakteristika e-tron se zadovoljava samo najboljim. Svjetla su LED Matrix ili, ovjes može biti zračni i adaptivni, u ponudi je i upravljanje na sve kotače, stražnja osovina kod RS-a ima blokadu diferencijala, a nude se i keramičko-karbonske kočnice  s diskovima promjera 420 mm. 

Audi e-tron GT experience

Serijska prodaja novog e-trona GT počet će u prvoj polovici ove godine, a osnovni model će u Njemačkoj koštati 99.800 eura. Cijena za RS će biti od 138.200 eura. Cijene za hrvatsko tržište još se ne znaju. 

 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 23
VIDEO

Vozili smo novu Škodu Kodiaq: Impresivno prostrani SUV
SVJETSKA PREMIJERA

Vozili smo novu Škodu Kodiaq: Impresivno prostrani SUV

Rijetko koji model na tržištu ovdje nudi više prostora, i iskreno, trenutno nam ne pada na pamet ni jedan veliki SUV koji bi imao više prostora od ove Škode

Osječki gimnazijalci prijavili su se treći put: U Školi budućnosti došli  smo i do pobjede...
VELIKA MOTIVACIJA

Osječki gimnazijalci prijavili su se treći put: U Školi budućnosti došli smo i do pobjede...

Nastavnica informatike Jelena Radlović i njezini učenici u I. gimnaziji Osijek po treći put su se prijavili za sudjelovanje u edukativnom projektu tvrtki STEMI i Infobip uz podršku A1. Učenici su željni novih znanja
CARNET nabavio 5686 komada opreme i uređaja za pomoć u učenju djeci s teškoćama
ATTEND PROJEKT

CARNET nabavio 5686 komada opreme i uređaja za pomoć u učenju djeci s teškoćama

U dvije godine provedbe 32 odgojno-obrazovne ustanove u 22 grada opremljene su modernim uređajima, računalima i programima, te su educirani stručnjaci koji rade s djecom s teškoćama