Obavijesti

Tech

Komentari 6

Električni Peugeot e-2008 je uglađen i jednostavan za vožnju

Električni Peugeot e-2008 je uglađen i jednostavan za vožnju
16

Prvi u Hrvatskoj smo testirali novi električni Peugeot e-2008. I u zahtjevnim zimskim uvjetima s temperaturama ispod nule ovaj auto se pokazao izuzetno dobrim

Nekoliko dana nakon što smo preuzeli e-2008 hrvatsku je zatrpao prvi ovosezonski snijeg. I dok su drugi auti na bijelim cestama imali evidentnih problema s kretanjem i ubrzavanjem naš e-2008 vozio je kao da se ništa ne događa. I stisak gasa do kraja nije ga “izbacio iz takta”. Da se nešto događa signalizirala nam je tek lampica ESP-a na odličnoj 3D kontrolnoj ploči, no auto je nesmetano i ujednačeno ubrzavao dalje. To je samo jedan primjer uglađenosti e-2008.

Uglađenost je inače karakteristika električnih automobila, no na ovom je još izraženija. Peugeot e-2008 nije stvoren kako bi bio električna jurilica koja vas zakuca u sjedalo pri svakom pritisku gasa. Ubrzanja su odlična, no  nježna, a komfor vožnje je vrhunski. 

No zima i hladnoća je ponovo otkrila  jedan problem električnih automobila. Na niskim temperaturama ispod nule baterije ne rade tako dobro kao inače, a dosta struje troši i grijanje i stoga smo se morali zadovoljiti dosegom između 200 i 250 kilometara (ovisno o stilu vožnje) na testu. Kad je krajem tjedna naglo zatoplilo na oko 10 stupnjeva potrošnja je jako pala, a doseg na testu nam je skočio na 260 do 310 kilometara.

Punjenje je prilično brzo. Bateriju ćete od  20 do 80 posto na brzom punjaču (100 kW) napuniti za samo pola sata, za punjenje do vrha potrebno je manje od sat vremena. Po tome je e-2008 boji od većine konkurenata. Na AC punjaču je potrebno manje od pet sati. 

Novi e-2008 nije auto koji “želi istaknuti” da je električni. Ovo je sasvim uobičajen 2008 koji se od benzinca i dizelaša razlikuje samo po maski, natpisima i instrumentima u unutrašnjosti.


Prelazak s “običnog” auta na ovaj pada vrlo lako, ništa vas ne zbunjuje, nema nepotrebnih tipki i grafika, ne morate ništa učiti. Vrlo je jednostavan, sjednete i vozite.  


Cijena električnog 2008 je u odnosu na benzince i dizelaše prilično velika, no u odnosu na druge električne SUV-ove čak i povoljna. 

TVORNIČKI TEHNIČKI PODACI:
masa: 1548 kg
dimenzije: 430x177x153 cm
snaga: 100 kW/136 KS
baterija: 50 kWh 
0-100 km/h: 9,0 s
najveća brzina: 150 km/h
doseg kombinirano: 310 km
potrošnja: 17,5 kWh/km
cijena: 291.300 kn (testni model), 269.900 kn (osnovni električni)

Testirani Peugeot e-2008 Allure u opremi ima 17” alunaplatke, 3D digitalne instrumente, dodirni zaslon 10”, HD Navigaciju, prednje i stražnje parkirne senzore, kameru za vožnju unatrag, LED prednja svjetla...

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 6
Stigao prvi trailer za Witcher 4: Ciri je glavna zvijezda i trebat će nam očito nova grafička kartica
NOVO DOBA WITCHERA

Stigao prvi trailer za Witcher 4: Ciri je glavna zvijezda i trebat će nam očito nova grafička kartica

Witcher 4 je prvi dio nove trilogije u kojoj pratimo Ciri kao novu glavnu junakinju
Google zaustavio testiranje izmjena u traženju hotela
BILJEŽE PAD PROMETA

Google zaustavio testiranje izmjena u traženju hotela

Google je zaustavio probne izmjene u prikazivanju rezultata pretraživanja hotela u skupini europskih zemalja, tvrdeći da su naškodile njihovom internetskom prometu
Kristijan Iličić: Na Maliju sam ležao 50 sati pokriven u jednom čamcu, skrivao se od terorista
EKSKLUZIVAN INTERVJU ZA 24SATA

Kristijan Iličić: Na Maliju sam ležao 50 sati pokriven u jednom čamcu, skrivao se od terorista

Poznati travel influencer prvi je Hrvat koji je proputovao svih 197. država svijeta. Šri Lanka mu je bila posljednja na listi, otkriva nam u koju se zemlju ne bi vraćao, koja mu je najdraža, ali i kako je sve krenulo