Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
129 komentara

Fiksne linije u A1 mreži od 1. rujna bit će skuplje za 20 kuna

Kome nisu prihvatljivi novi uvjeti, može besplatno otkazati ugovor do 31. kolovoza. U HAKOM-u kažu kako osim raskida postojećeg ugovora, A1 mora korisniku omogućiti i sklapanje novoga

Zagreb: Zgrada A1 Hrvatska
Foto: Patrik Macek/PIXSELL
129 komentara

Ulaganje u mreže nove generacije 5G od strateške je važnosti za Hrvatsku kao zemlju, za hrvatsko gospodarstvo, tvrtke i građane. Budućim ulaganjima želimo pridonijeti snažnijoj digitalizaciji hrvatskog tržišta i industrije, kažu u A1.

Taj teleoperator je najavio da će zbog povećanih troškova i planiranih ulaganja od 1. rujna uvesti mjesečnu naknadu od 20 kuna za fiksne usluge. Korisnicima šalju obavijesti o novoj naknadi u kojima piše i da imaju pravo na raskid ugovora bez naknade od danas do 31. kolovoza.

HAKOM: Smiju ukidati pakete, proizvode i usluge

U Hrvatskoj regulatornoj agenciji za mrežne djelatnosti (HAKOM) kažu kako operator može formirati cijenu svojih proizvoda i usluga u skladu s odredbama Zakona o elektroničkim komunikacijama, ako time ne krše tržišno natjecanje po posebnim propisima.

- Može i ukidati pakete, proizvode i usluge, poput ostalih trgovaca. Korisnike u elektroničkim komunikacijama, koji imaju ugovornu obvezu, štiti zakon, tako da bilo koje poskupljenje (osim u posebnim slučajevima propisanim zakonom) u odnosu na ugovoreno znači pravo raskida bez naplate penala. Korisnici kojima je istekla ugovorna obveza, a ne žele skuplje plaćati uslugu za koju smatraju da nije bolja nego postojeća, mogu ionako bez penala odabrati drugi paket ili prijeći drugom operatoru - objašnjavaju u HAKOM-u.

Dodaju i kako je zbog zaštite korisnika zakonom propisano pravo raskida ugovora s obveznim trajanjem unutar 30 dana od objave izmjene cjenika.

Korisnik ima pravo na raskid

- U tom roku korisnik ima pravo na raskid, o čemu mora biti pravodobno obaviješten. Ako se po prigovoru korisnika utvrdi da nije pravodobno obaviješten, naravno da će se pravo raskida omogućiti od onog dana kada je korisnik stvarno i obaviješten. Kad je to, treba dokazati operator, a ne korisnik - istaknuli su u HAKOM-u.

Planiraju li uvođenje slične naknade, pitali smo ostale teleoperatere koji nude fiksnu uslugu. U HT-u, pod čijom kontrolom su i Iskon te Optima, pa imaju 52,3 posto korisnika telefonskih usluga u fiksnoj mreži, odgovorili su kako “sad ne planiraju mijenjati cijene svojih redovitih ponuda” i dodali kako nemaju praksu komentirati poslovne poteze trećih strana.

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message