Obavijesti

Tech

Komentari 0

Finski učitelj inovator otkrit će tajne svog rada s učenicima

Finski učitelj inovator otkrit će tajne svog rada s učenicima
7

Na konferenciju "Bolje obrazovanje, bolja Hrvatska" u organizaciji 24sata i partnera dolazi nagrađivani finski učitelj Jukka Sinnemäki koji je svojim učenicima uveo novi koncept učionice ispunjen didaktičkim elementima

Jedno od najvećih imena ovogodišnje, jubilarne pete konferencije "Bolje obrazovanje, bolja Hrvatska" koje će se održati u petak, 15. studenog u Kongresnoj dvorani Zagrebačkog Velesajma, zasigurno je finski učitelj Jukka Sinnemäki. Inovator koji je svojim učenicima uveo novi koncept učionice u kojem djeca gradivo usvajaju radeći zajednički, u svojem ritmu, na konferenciji će s publikom podijeliti tajne svog zanata i rada. 

POGLEDAJTE VIDEO: 

Pokretanje videa...

BOBH 01:02

Sinnemäki je "svježi" dobitnik međunarodnog priznanja "Global teachers Award 2019". Nagradu je osvojio prije nekoliko tjedana i to zahvaljujući svojem predanom i inovativnom načinu rada u osnovnoj školi Kršćanskoj školi u gradu Jyväskylä na zapadu Finske. Tamo radi posljednjih 18 godina. Cijelu karijeru proveo je u obrazovanju, kao ravnatelj i učitelj. 

U radu sa svojim učenicima odbacio je klasično ex-katedra predavanje, gdje su, kako sam navodi, djeca pasivizirana. Umjesto toga, s njima je osmislio koncept učionice u kojoj se sjedi na podu ili u ležaljkama, a prostor je ispunjen didaktičkim elementima, dok djeca gradivo usvajaju radeći zajednički, u svojem ritmu. Sinnemäkijeva učionica tako je prepuna sportske opreme, mreža za ljuljanje, visokih ormarića i penjalica. Učenici sve sprave koriste tijekom sata. Dok uče, ljuljaju se, leže, kuhaju si čaj, hodaju po traci...

- Učionicu sam uredio te je mijenjam u dogovoru i prema preporukama svojih učenika. I ona tako i izgleda, kako se oni osjećaju - ističe.

POGLEDAJTE VIDEO: 

Pokretanje videa...

Jukka Sinemaki 01:39

Učitelj Sinnemäki im je tako stvorio poticajno i sigurno okruženje u kojem se djeca usude pokazati svoje osjećaje, što stvara neophodan temelj za uravnoteženi razvoj. Učenici su naglo napredovali, značajno su se umanjili sukobi među njima i s učiteljima, atmosfera u razredu se poboljšala, a roditelji ističu kako su djeca preuzela više odgovornosti. 

- Dobio sam mnogo kritika, no djeca zaslužuju poštovanje i uvažavanje njihova razmišljanja. Učenje je višedimenzionalno iskustvo koje se temelji na povjerenju. Upravo mi učitelji možemo izgraditi pozitivnu kulturu učenja. Jednostavno je saznati u kojem je stanju dijete, ono što je teško je unijeti promjene, a tome se moramo posvetiti. Oni koji uče su jezgra svake zajednice - kaže Jukka te dodaje: 

- Poštovanje i vrednovanje djece ne bi smjelo ovisiti o njihovim postignućima. Njihovo dostojanstvo je osnovno ljudsko pravo. Stoga bi se škole morale fokusirati na jačanje njihovih osobnosti i identiteta - ističe Sinnemäki te zaključuje kako se veseli svoj rad prezentirati u Zagrebu.

Partneri konferencije "Bolje obrazovanje, bolja Hrvatska" su Raiffeisen banka, INA, Zagrebački Velesajam, Hrvatska Lutrija, Pliva i Končar - elektroindustrija d.d.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
VIDEO Revolucija u Novskoj: Dobit ćemo ozbiljan fakultet za gaming i arenu za e-sport
INVESTICIJA OD 100 MILIJUNA EURA

VIDEO Revolucija u Novskoj: Dobit ćemo ozbiljan fakultet za gaming i arenu za e-sport

Posjetili smo Tehničku školu u Novskoj čiji program tehničara za videoigre upisuju učenici iz cijele Hrvatske. Ovdje počinje i gradnja supermodernog Centra za gaming
Škola mu dala da kemiju sluša s višim razredima: 'Naš Ronald rođeni je talent za kemiju...'
GENIJALAC IZ VELIKE GORICE

Škola mu dala da kemiju sluša s višim razredima: 'Naš Ronald rođeni je talent za kemiju...'

OŠ Eugena Kvaternika u Velikoj Gorici već godinama prati potencijalno darovitu djecu. Ronald Podgorski jedan je od takvih učenika
Lucija (14) je napravila veliko istraživanje o STEM-u: Mi mladi trebamo paziti čemu vjerujemo
SVE JE SAMA ODRADILA

Lucija (14) je napravila veliko istraživanje o STEM-u: Mi mladi trebamo paziti čemu vjerujemo

Učenica sedmog razreda u zagrebačkoj OŠ Stenjevec Lucija Blažek (14) ispitala je 549 učenika, nastavnika i programera. Zanimalo ju je što znaju o STEM-u